Klacht was toentertijd ongetwijfeld ook bij haar van toepassingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:44 schreef ruud_fr het volgende:
je moeder was er ook een...
Thank god she's not pregnant!quote:
bedoel natuurlijk te zeggen dat jij er niet zou zijn zonder 'smerige onaantrekkelijke varkens'quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:48 schreef Sloper het volgende:
[..]
Klacht was toentertijd ongetwijfeld ook bij haar van toepassing
Mijn klacht : waarom had je moeder die postbode niet een condoom om laten doen op de dag van jouw conceptie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef Sloper het volgende:
Omschrijving:
Ik vind zwangere vrouwen echt zo walgelijk! Mooie vrouwen met een sexy uitstraling veranderen binnen afzienbare tijd in smerige onaantrekkelijke varkens met een arrogante "ga-uit-m'n-weg 'air' ". Met de pens pontificaal naar voren moet iedereen wijken en vooral wáchten! Want als je zwanger met kun je alles instantly nog maar op halve snelheid doen....KANSLOOS!
En alsof dat nog niet genoeg is zijn na 9mnd de rapen helemaal gaar! Mevrouw moet persé met d'r jonge huildende kroost in de kinderwagen op een drukke zaterdag boodschappen gaan doen. En probeert de kinderwagen dan op zeer tactische plaatsen neer te zetten zodat zoveel mogelijk mensen last ervan hebben!
Maar ook op een terrasje ben je niet veilig! Ongegeneerd komt er zo'n zwijn naast je zitten die haar eens zo strakke hangtiet aan iedereen laat zien in een poging d'r kind te laten stoppen met krijsen. In dit laatste geval betreffen het vaak van die extreem smerige wijven waar je je echt over verbaasd dat iemand 'm d'r ooit ingehangen heeft.
Oplossing: Birth Control!!!
Zwangere vrouwen![]()
Vrouwen die net bevallen zijn![]()
De mentaliteit van de vrouwen zoals genoemd bij klacht 1 en 2![]()
Het enige miniscule lichtpuntje is dat een zeer selecte groep zich ontpopt tot MILFMaar dat compenseert bovenstaande not by faaaarr
![]()
The first tokkie met IQ <80 has arrived!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mijn klacht : waarom had je moeder die postbode niet een condoom om laten doen op de dag van jouw conceptie.
The second one! Welkom!quote:
Ja....? En?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
bedoel natuurlijk te zeggen dat jij er niet zou zijn zonder 'smerige onaantrekkelijke varkens'
+1quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:08 schreef dudemeister13 het volgende:
Meestal is de stoep niet goed genoeg voor ze en lopen ze over het fietspad. Er iets van zeggen is 'zielig'
Waarom moeten er meteen weer moeders betrokken worden in een topic.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:44 schreef ruud_fr het volgende:
je moeder was er ook een...
dan heb je toch gewoon ontzettend zwaar de neiging, om op te staan de rekening te vragen, en keihard te roepen:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef Sloper het volgende:
...
Maar ook op een terrasje ben je niet veilig! Ongegeneerd komt er zo'n zwijn naast je zitten die haar eens zo strakke hangtiet aan iedereen laat zien in een poging d'r kind te laten stoppen met krijsen.
...
Mag ik jou dan bij deze becomplimenteren met jouw uiterst knappe vaststelling van eerder genoemd feit. Zelfs een bierviltje zou daar nog geen moeite mee hebben en het niet noemenswaardig vinden. Ik had gehoopt dat je een opbouwende discussie wilde beginnen maar kennelijk ben jij de derde tokkie! Welkom!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
niks en, anders had ik er wel iets achteraan getypt.
zeker een IQ van onder de 80?
De vierde..... kom op wel bij blijven hè.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:18 schreef Sloper het volgende:
[..]
Mag ik jou dan bij deze becomplimenteren met jouw uiterst knappe vaststelling van eerder genoemd feit. Zelfs een bierviltje zou daar nog geen moeite mee hebben en het niet noemenswaardig vinden. Ik had gehoopt dat je een opbouwende discussie wilde beginnen maar kennelijk bij jij de derde tokkie! Welkom!
Ja, bij deze heb je me doorgrond....ik ben d'r bijquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:20 schreef Sjeen het volgende:
TS heeft voor het eerst een tiet gezien en mocht er niet aankomen?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:18 schreef Sloper het volgende:
Ik had gehoopt dat je een opbouwende discussie wilde beginnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |