Zet er maar bij.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Foksilver, kan niet quickquoten.
Mag mijn woonplaats ook achter jouw naam komen te staan dan, Noekje?Omdat het nu lijkt alsof je dat niet wil hebben
Ik zal je erbij zettenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:40 schreef Burdie het volgende:
Oh, oude handdoeken hebben we hier ook nog zat.
Bergruimte btw ook, dus als je nog een opslagpunt in de buurt van Amersfoort nodig hebt... geef maar een gil.
Qua vervoer kan ik niets toezeggen, maar in principe hebben wij een auto hier staan met tankpas van de zaak. Het ligt alleen een beetje aan de datum of we ook zouden kunnen taxiën.
Niet om te mierenneuken, maar heeft het asiel al gereageerd?.
Dadelijk zetten we vanalles op touw voor een asiel die het niet kan waarderen. Of nemen we twee mascottes die allang een nieuw baasje hebben gevonden (en alleen nog maar op de site staan omdat die niet wordt bijgewerkt). Just a thought.
nou moet ik er wel aan toe voegen dat ik natuurlijk regelmatig bij shirley over de vloer kom en dat ik zelf wel een idee had aan wta ze moest hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Wij hebben gemailed zodat ze dan kunnen vertellen wat ze echt nodig hebben. Dat we niet met bijvoorbeeld 100 dekens aankomen als ze er al 1000 van hebben ofzo en juist manden nodig hebben
Dan ga ik naar aanleiding daarvan weer eens door mijn kasten en zolder heen. Ik heb iig nog een kleine krabpaal met speeltje eraan waar de mijnen helemaal niet mee spelen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Wij hebben gemailed zodat ze dan kunnen vertellen wat ze echt nodig hebben. Dat we niet met bijvoorbeeld 100 dekens aankomen als ze er al 1000 van hebben ofzo en juist manden nodig hebben
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:16 schreef lynda het volgende:
even volgen..
Mogelijk opslagplaats vlakbij Alkmaaronder voorbehoud nog even
Dubbele opslag in NH dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]das nie zo heul ver vanaf Den Helder.
hooooi
Dat doen ze snel danquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Kreeg trouwens vrijwel gelijk reactie terug van Purina One. Ze hadden al een hele vergadering erover gehad maar het ging jammer genoeg niet door voor ons.
Knap hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |