Dat we elk jaar een asielactie houden en dat ons oog dit jaar op Zwolle is gevallen mede door de schimmelinfectie vorig jaar. Of zij daar behoefte aan hebben en if so wat ze dan nodig hebben + een linkje naar een topic van vorig jaar zodat ze een idee krijgen van hoe of wat.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
Wat heb je het asiel precies gemaild? Nieuwsgierig!
quote:Het is nog geen twee weken geleden dat wij u op de hoogte brachten van het nieuws dat de gemeente Laarbeek op verzoek van de rechtbank de termijn voor een dreigende sluiting van Dierenthuis heeft opgeschort totdat de rechter een uitspraak heeft gedaan in de beroepsprocedure die nu loopt. Na bijna tien maanden van spanning over het lot dat dreigde voor onze dieren was de druk even van de ketel. Op verzoek van de Commissaris van de Koningin Hanja Maij-Weggen van de Provincie Noord-Brabant zou er gezocht worden naar een oplossing voor Dierenthuis. Maar sinds vandaag staan de vizieren weer op scherp. Als het aan kunstenaar Johan Claassen en zijn vriendin Dorien Melis ligt staat Dierenthuis binnen vier weken op straat. Vandaag kregen wij via de post een dik pak papier van de rechtbank in Den Bosch waaruit blijkt dat zij middels hun advocaat bij Boskamp en Willems een kort geding hebben aangespannen tegen de gemeente Laarbeek omdat zij Dierenthuis uitstel heeft verleend. Het kunstenaarsduo uit Bakel is van mening dat er snel ingegrepen moet worden aangezien ze niet meer kunnen werken vanwege de herrie en de stank. Iedereen die hier geweest is weet dat wij geen geluidsoverlast veroorzaken en dat het hier niet stinkt. Volgens ons zit er een luchtje aan deze hele zaak, meneer en mevrouw verdraaien de feiten en proberen de rechtbank en overheid hiermee op het verkeerde been te zetten.
Jaja ik zit te denken, kan vast nog wel iets bij hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:35 schreef Queen_Bee het volgende:
krioro. says (22:34):
Nu kunt u bij het Zwols Dierenasiel uw lege inktcatridges en oude GSM's inleveren
krioro. says (22:34):
ik heb tenminste 1 lege inktcartridge!
Alle beetjes helpen
Ik ben er wel eens geweest en het is er schoner dan in menig huis.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
Dat is ook al zo'n kloteverhaal ja![]()
Ik snap nog steeds niet dat die kunstenaars zo'n macht hebben!
Een onafhankelijk iemand kan toch kijken of er geluids-/stankoverlast is en if not, case closed?
Ik ken hem, ik maak maar grapjes hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
Krioro, als jij een lege inktcartridge hebt en die wilt schenken voor het asiel is dat super!
Whut?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
Het asiel in die regio is het trouwens met die kunstenaars eens. Daar viel mijn bek helemaal van open.
Weet ik toch skeet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ken hem, ik maak maar grapjes hoor
Nou, het gaat niet eens echt meer om de stank en dergelijke. Het gaat ze hierom:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
Maar is er dan echt niet een onafhankelijk iemand van de rechtbank ofzo die kan kijken of er daadwerkelijk overlast wordt veroorzaakt? Als het daar echt zo schoon en netjes is, dan zien ze dat toch snel genoeg?
En dat asiel moet dan maar alle dieren opnemen die op straat komen als de opvang wordt gesloten
Soms he, snap je er gewoon helemaal niets van. Zoals in dit geval. Rare gemeente, raar asiel, rare 'kunstenaars'.
Ik trek wel wat handdoeken uit zijn kastquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik toch skeet.
Ik wilde even bij hem slijmen![]()
Ik snap niet hoe een asiel tegen iets kan zijn wat ook bezig is om dieren te helpen? Dat asiel krijgt dus lekker geen hulp als het aan mij ligtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In het stukje van de telegraaf staat het ook![]()
.
Belachelijk ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe een asiel tegen iets kan zijn wat ook bezig is om dieren te helpen? Dat asiel krijgt dus lekker geen hulp als het aan mij ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |