WTF... Fancy pancy hoor, fokken op je mobielquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:40 schreef The_Dean het volgende:
Dribbel_
En kan dat op mijn telefoon nu niet bekijken Jim.
Ik kan wel you-tuben op mijn mobielquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
WTF... Fancy pancy hoor, fokken op je mobiel
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik wil Haado Gei style in jullie shirt gaan lopen hé Foooooo!
Ik kan het wel maar laden duurt zo lang.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan wel you-tuben op mijn mobiel
't Is leuk dat ze zoveel kunnen, maar dat mobiel internetten moeten ze maar eens goedkoper maken...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:51 schreef Moozze het volgende:
Mobieltjes die veel kunnen zijn suf!
Ja, ik heb verder niet veel ervaringen met hele goedkope gitaren als Squier enzovoort, maar als ik er zo op speel en het hoor moet de Comet wel beter zijn dan dat, als ik de dingen over Squier heb gelezen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:40 schreef Moozze het volgende:
[..]
Tof man, het is dus waar dat het goeie gitaren zijn voor weinig geld.
alleen die hals is echt te kut vind ik! kreeg er pijn in me hand van, en hij zwiebert!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:40 schreef Moozze het volgende:
[..]
Tof man, het is dus waar dat het goeie gitaren zijn voor weinig geld.
Hals is wel een beetje dun, maar daar houd ik wel van.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:50 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
alleen die hals is echt te kut vind ik! kreeg er pijn in me hand van, en hij zwiebert!!
Ik had 'm deze week al gehoord en vond 'm ook erg OK, zeker voor Slipknot begrippenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:10 schreef Deansensitized het volgende:
Ik vind Slipknot nu de goede kant op gaan. Na die All Hope Is Gone hier nu de nieuwe single/video [incl. nieuwe maskers]:
br00tal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
Aha, klassiek geval van een swaffelhals.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:50 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
alleen die hals is echt te kut vind ik! kreeg er pijn in me hand van, en hij zwiebert!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |