Ik kan wel you-tuben op mijn mobielquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
WTF... Fancy pancy hoor, fokken op je mobiel
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik wil Haado Gei style in jullie shirt gaan lopen hé Foooooo!
Ik kan het wel maar laden duurt zo lang.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan wel you-tuben op mijn mobiel
't Is leuk dat ze zoveel kunnen, maar dat mobiel internetten moeten ze maar eens goedkoper maken...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:51 schreef Moozze het volgende:
Mobieltjes die veel kunnen zijn suf!
Ja, ik heb verder niet veel ervaringen met hele goedkope gitaren als Squier enzovoort, maar als ik er zo op speel en het hoor moet de Comet wel beter zijn dan dat, als ik de dingen over Squier heb gelezen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:40 schreef Moozze het volgende:
[..]
Tof man, het is dus waar dat het goeie gitaren zijn voor weinig geld.
alleen die hals is echt te kut vind ik! kreeg er pijn in me hand van, en hij zwiebert!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:40 schreef Moozze het volgende:
[..]
Tof man, het is dus waar dat het goeie gitaren zijn voor weinig geld.
Hals is wel een beetje dun, maar daar houd ik wel van.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:50 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
alleen die hals is echt te kut vind ik! kreeg er pijn in me hand van, en hij zwiebert!!
Ik had 'm deze week al gehoord en vond 'm ook erg OK, zeker voor Slipknot begrippenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:10 schreef Deansensitized het volgende:
Ik vind Slipknot nu de goede kant op gaan. Na die All Hope Is Gone hier nu de nieuwe single/video [incl. nieuwe maskers]:
br00tal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
Aha, klassiek geval van een swaffelhals.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:50 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
alleen die hals is echt te kut vind ik! kreeg er pijn in me hand van, en hij zwiebert!!
volgens mij klopt je afstelling niet als je snaren ratelen,. maar goed; loopt ie voor aan de hals of achter aan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:38 schreef Veni. het volgende:
Hallo, ik ben nieuw. Ik speel nu alweer een jaar gitaar ('t is vast niks vergeleken met de meeste leden hier, maar ik hou 't meestal nooit langer dan een maand uit bij 'lessen' :p).
Ik wilde al 'n tijd een account maken, maar 't bleef meestal bij ronddwalen door de vele fok forums. Ik zit nu met een probleem, en ik wilde om jullie hulp vragen.
M'n eerste elektrische gitaar (die ik nogsteeds gebruik) is 'n Ibanez GRG van 200 euro (http://www.feedback.nl/?b=GRG170DXBK&a= deze), erg degelijk gitaartje voor z'n prijs, speelt erg fijn, klinkt ook niet slecht etc. Maar ik heb als sinds het begin last van een ratelende E snaar. Als ik de open E hard aansla ratelt hij en als ik de meesten fretten normaal aansla ook. Ik heb 'n vriend die wel wat verstand van gitaren heeft, hij heeft 'r even naar gekeken maar hij zei dat m'n brug goed is, de afstellingen kloppen enz. hij weet ook niet waar 't geluid vandaan komt. Ik heb het laatst de snaren vervangen (naar zo'n Ernie Ball regular setje) en 't is alleenmaar erger geworden, het begint me nu wel een beetje te irriteren. Weet iemand wat dit is/hoe ik het op kan lossen?
als dat ding nog maar een jaar oud is, kan je kam niet versleten zijn, zal wel te laag liggen...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Actie te laag, of topnut versleten. Dat zijn mijn eerste ingaves.
Ik snap het, zal hem inderdaad wel even meenemen en ook aan die gasten vragen wat ze eraan kunnen doen. Dankjewel aan iedereen die me tot nu toe beantwoord heeft, ik blijf hier wel rondlurken.quote:Op zondag 27 juli 2008 03:24 schreef Witchfynder het volgende:
Lijkt me toch dat je brugzadels iets omhoog moeten omdat idd je actie te laag is. Kan me niet voorstellen dat je topkam zo crappy de fabriek uit is gekomen bij een Ibanez.
Als je nu geen idee hebt waar ik het over heb, kun je zeker beter je gitaar meenemen naar Vox Humana..
Maar een topkam vervangen is wel heel extreem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |