Verre van knap zelfsquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:12 schreef Moozze het volgende:
Ik kijk bijna liever naar die 'koe' dan naar dat plaatje, vind haar niet heel knap...
haha ik vind mooiquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Over demo's gesproken, nieuw projectje met cerror (ook een FOK!ker):
http://myspace.com/beatb0xingbitches
Neem het niet al te serieus!
Of ik heb gewoon smaakquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:26 schreef Moozze het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet he... Of jij hebt gewoon een te hoge standaard
Nóh brute shitquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:44 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Even een myspace aangemaakt
http://www.myspace.com/k0ffiemetmelkensuiker
Gewoon veel mineur akkoorden spelenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
HELP!
Ik moet met een nieuwe zangeres oefenen en ze wil iets van Guano ApesEvanescensensen zingen maar ik kan geen akkoorden op internet vinden.
- Farther away
- Thoughtless
Kent iemand deze nummers?
Weet iemand akkoorden/ tabs voor deze nummers?
Zo.
Verder gaat alles wel goed, en met jullie?
Jullie hebben ineens ook 55 vrienden erbijquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
JAAA!!! we zijn net artiest op hyves geworden!!!! vetvetvet!!!
www.plainvanilla.hyves.nl
ik ben helemaal blij![]()
![]()
![]()
lekker wijf trouwens daarboven
Als ze niet het bereik/geluid heeft van Amy Lee moet je er niet eens aan beginnen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
HELP!
Ik moet met een nieuwe zangeres oefenen en ze wil iets van Guano ApesEvanescensensen zingen maar ik kan geen akkoorden op internet vinden.
- Farther away
- Thoughtless
Zo.
Je hebt helemaal gelijk, maar dat kan ik pas beoordelen als we het geprobeert hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ze niet het bereik/geluid heeft van Amy Lee moet je er niet eens aan beginnen.
ik zou er sowiezo niet aan beginnen, wat een zeikerig jankgeluid komt er uit dat mens zeg.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ze niet het bereik/geluid heeft van Amy Lee moet je er niet eens aan beginnen.
Google is your friend.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
HELP!
- Farther away
- Thoughtless
Zo.
ja het gaat inderdaad hard!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:59 schreef Moozze het volgende:
[..]
Jullie hebben ineens ook 55 vrienden erbij
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jullie hebben mij op myspacequote:Op woensdag 23 juli 2008 23:27 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ja het gaat inderdaad hard!!
Maar we hebben er natuurlijk nog veel meer nodig
Ik heb geen zin om me te registrerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |