Wat ik wel merk is dat ik 'savonds beter speel dan 'sochtends. Iets met energie en concentratie denk ik.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:51 schreef matjuhhh007 het volgende:
Heuj, hebben jullie ook wel eens dat je een paar dagen niet weet wat je moet spelen en een paar dagen daarna weet je weer teveel dat je die dag te weinig tijd hebt om het te kunt spelen die dagik wel.
Hehe op wintersport had ik eens teveel op en ik had aan een of ander mens beloofd dat ik een liedje zou spelen. En er hing daar dus een gitaar aan de muur, die ik er snel af wist te halen. Spelen ging echter niet meerquote:Op zondag 27 juli 2008 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik speel altijd veel beter als ik veel gezopen heb
Alles klinkt mooi danquote:Op zondag 27 juli 2008 23:33 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hehe op wintersport had ik eens teveel op en ik had aan een of ander mens beloofd dat ik een liedje zou spelen. En er hing daar dus een gitaar aan de muur, die ik er snel af wist te halen. Spelen ging echter niet meer
Wat wil je met een halve liter bier voor 2,20.
Wel lief doen he!quote:Op zondag 27 juli 2008 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Je ziet er ook uit als een vrouwelijke vorm van Brian
dat heb ik met rijden..quote:Op zondag 27 juli 2008 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik speel altijd rampzalig als ik gezopen heb, dan erger ik me alleen maar omdat het ineens zo moeilijk is om de goie frest en snaren te rakenquote:Op zondag 27 juli 2008 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik krijg met mijn POD ook nooit precies het geluid dat ik zoek. Krijg er niet genoeg mid inquote:Op zondag 27 juli 2008 17:40 schreef The_Dean het volgende:
Toneport
Of veulteveul gain en saturation, of te weinig. Niet een lekker droog geluid ertussenin te vinden
krijg het ook nooit zoals ik zou willen, blijft digitaal,. maar met met me'n rocktron pedaal op me'n toneport krijg het redelijk okay,. heb een tijdje een pod pro xt gehad, met me'n pedaal op dat ding klonk het eigenlijk best wel heel okay op me'n koptelefoontje,. maar heb em weggedaan omdat ie eigenlijk alleen maar stond te doen wat me'n toneport ook kan met een paar modelpacks meer.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik krijg met mijn POD ook nooit precies het geluid dat ik zoek. Krijg er niet genoeg mid in
Welk Rocktronpedaal heb je?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:22 schreef nightfall het volgende:
[..]
krijg het ook nooit zoals ik zou willen, blijft digitaal,. maar met met me'n rocktron pedaal op me'n toneport krijg het redelijk okay,. heb een tijdje een pod pro xt gehad, met me'n pedaal op dat ding klonk het eigenlijk best wel heel okay op me'n koptelefoontje,. maar heb em weggedaan omdat ie eigenlijk alleen maar stond te doen wat me'n toneport ook kan met een paar modelpacks meer.
Dat heb ik ook, ik speel ook altijd nuchter anders komt 't niet goed.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik speel altijd rampzalig als ik gezopen heb, dan erger ik me alleen maar omdat het ineens zo moeilijk is om de goie frest en snaren te raken
Ja ik ook. Nou ja, één biertje kan nog wel. Moet er met onze soort muziek wel heel erg bijblijven, want een beetje zwabberen en het klinkt al raar.quote:Op maandag 28 juli 2008 06:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ik speel ook altijd nuchter anders komt 't niet goed.
Bij onze muziek hoeft dat niet persé.quote:Op maandag 28 juli 2008 07:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja ik ook. Nou ja, één biertje kan nog wel. Moet er met onze soort muziek wel heel erg bijblijven, want een beetje zwabberen en het klinkt al raar..
Ik wou dat ik ook alleen maar PowerChords hoefde te spelen!quote:Op maandag 28 juli 2008 07:10 schreef The_Dean het volgende:
Als ik me klem zuip speel ik nog net zo goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |