En chan flames all over.quote:
Kramp van het lachen.quote:May lord Tzeentch bless you with an extra tentacle!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:21 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
En chan flames all over.![]()
[..]
Kramp van het lachen.
Of in een docu over tsjernobyl.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:10 schreef RSie het volgende:
misschien zien we die jongen nog wel terug in Weezer - Pork and Beans 2
WOW een zeldzaam exemplaar van de Bora Bora scheefgegroeide berg trol!quote:
Tja, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:11 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Ik doelde ook voornamelijk op de TS die het blijkbaar zooo hi-la-risch vindt dat hij het wil delen met de hele wereld.
Die jongen haalt hier zijn plezier uit en dat moet je hem gunnen. Dat zullen zijn ouders misschien ook wel denken. Waarom iemand iets afpakken waar hij zijn dagen mee kan vullen, wat hem een leuke hobby bezorgt en waar hij verder niemand overlast mee bezorgt?
Voor hem is waarschijnlijk alle aandacht fijn, ook de negatieve reacties, al worden die gewoon verwijderd. Ik zie hier regelmatig personen die minder goed met kritiek om kunnen gaan.
ah ja, fuck it.
Misschien omdat die jongen niet zo goed kan nadenken vanwege zijn handicap? Sukkelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:29 schreef Dejannn het volgende:
OMG, waarom zijn er altijd van die n00bs die serieus denken iets te kunnen, nu zal ik niet snel iemand afkraken maar dit is gewoon té triest
Waarom zet je het dan op youtube?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:51 schreef Parkinson_XTC het volgende:
beetje jammer om iemand met zo'n afwijking uit te lachen...
weet niet wat ie heeft, maar hij zal het al moeilijk genoeg hebben...
ik vind het super om mensen af te zeiken die het verdienen... maar ondanks het feit dat deze gozer de filmpjes zelf online zet, vind ik het zwaar matig als je dit OMG, ROFLOLetc vindt...
hij lijkt wel een beetje op beavis... of butthead... trouwens.
quote:tichard06 (4 uur geleden) Toon Verbergen
0 Slechte reactie Goede reactie
Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
ok....i wanna laugh but somethings stopping me.....nah fuck it! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHA!!! THAT KID IS LIKE FREAKIN RETARDED MAN!!! DAMN RETARDS!!! HAHAHAHAHA!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |