Ik vind het best zieligquote:
Politiek correcte bullshit, hij kiest er zelf voor het online te zetten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:35 schreef Latz het volgende:
nah dit kun je niet maken man
al moest ik wel een beetje lachen
whah nu je het zegt...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:38 schreef soylent het volgende:
Het grappigste is hoe hij alle negatieve comments dag in dag uit verwijdert, en als hij klaar is plaatst hij een "Thanks all" zodat hij weet vanaf welk punt hij moet opruimen
Denk dat het zijn vader is die filmt het ook geloof ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:38 schreef soylent het volgende:
Het grappigste is hoe hij alle negatieve comments dag in dag uit verwijdert, en als hij klaar is plaatst hij een "Thanks all" zodat hij weet vanaf welk punt hij moet opruimen
Begrijp me niet verkeerd, ik lach er niet om, maar er moeten toch ouders/voogden zijn die ze tegenhoud deze filmpjes up te loaden? Anders doe je toch ook iets verkeerd..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:51 schreef Parkinson_XTC het volgende:
beetje jammer om iemand met zo'n afwijking uit te lachen...
weet niet wat ie heeft, maar hij zal het al moeilijk genoeg hebben...
ik vind het super om mensen af te zeiken die het verdienen... maar ondanks het feit dat deze gozer de filmpjes zelf online zet, vind ik het zwaar matig als je dit OMG, ROFLOLetc vindt...
hij lijkt wel een beetje op beavis... of butthead... trouwens.
Hoezo? fok bewijst toch ook elke dag dat mensen met een chromosoompje meer of minder een plek nodig hebben om met de rest van de wereld te kunnen communiceren?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik lach er niet om, maar er moeten toch ouders/voogden zijn die ze tegenhoud deze filmpjes up te loaden? Anders doe je toch ook iets verkeerd..
Altijd jammer dat het altijd de mensen zijn die er niet onder lijden, dat die het juist zielig vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:51 schreef Parkinson_XTC het volgende:
beetje jammer om iemand met zo'n afwijking uit te lachen...
weet niet wat ie heeft, maar hij zal het al moeilijk genoeg hebben...
ik vind het super om mensen af te zeiken die het verdienen... maar ondanks het feit dat deze gozer de filmpjes zelf online zet, vind ik het zwaar matig als je dit OMG, ROFLOLetc vindt...
hij lijkt wel een beetje op beavis... of butthead... trouwens.
Ik doelde ook voornamelijk op de TS die het blijkbaar zooo hi-la-risch vindt dat hij het wil delen met de hele wereld.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik lach er niet om, maar er moeten toch ouders/voogden zijn die ze tegenhoud deze filmpjes up te loaden? Anders doe je toch ook iets verkeerd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |