huh?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:04 schreef FlameScorpion het volgende:
Jaa daar zit ik ook al op, maar zoals ik al zei: iedereen zegt wat anders. Sommige mensen zeiden ook al dat je al eerder naar Utrecht mag voor je PGU
dat is je enige zekerheidquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:14 schreef TiMPiN het volgende:
Je zal wel meer onzekerheden tegenkomen in de AMO;)
goed forum... tsja als je van censuur houd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:56 schreef Tarmelane het volgende:
Misschien ook wel leuk om hier te kijken, staat ook heel veel informatie op. Defensieforum.nl is sowieso 'n goeie bron van informatie omtrent zowat alles DEF-gerelateerd.
gefeliciteerd! Waar ga je nu heen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:32 schreef JLMR het volgende:
Ligt aan je AMO, ik ben ong 3 weken terug geslaagd voor men AMO en ik moest toen ik opkwam eerst allerlei kleding, zoals sport en burger meenemen voor de eerste dagen, op woensdag ging ik toen kleding ophalen.
Ik ga jou zien hier in 't Harde .quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:40 schreef JLMR het volgende:
DankuIk ga nu naar 11 afdra in 't Harde, als stuksbedienaar pantserhouwitser 2000
En mag eindelijk een OPS-Vest gaan gebruiken ipv het fijne harnas
Ik richt hem wel naar rechts.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:16 schreef Volcom45NL het volgende:
[quote]Op vrijdag 25 juli 2008 17:01 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
goed forum... tsja als je van censuur houd.
[..]
Inderdaad wordt je soms gek van daar je kan er niet eens een leuk stukje achtergrond info plaatsen omdat dat teveel leek op een dagboek stelletje zeikerds daar die admin`s/modsze willen het daar te schoon houden en constant reply`s die verwijderdt worden omdat het niet bij het onderwerp zou horen
kom er niet zoveel meer soms inderdaad wel handig voor info hier is het een stuk gezelliger
Ik ga jou zien hier in 't Harde .
En succes met je kwartiersmuts. Maakt het hem maar een beetje moeilijk hoor hij liep alleen maar te grijnzen tijdens de amois m`n broer(tje)
Ooit gezien? Je schaamt je er minstens voor.quote:
Ik moest vanaf eind mei tot eind augustus in 2005, in Assen. Physiek was het wel zwaar, maar ik kon met alles wel goed meekomen. Alleen de tijdsdruk continue vond ik moeilijk mee om te gaan, zeker in het begin. De eerste 2 weken wordt je geleefd, je moet bepaalde tijden opstaan en slapen, je krijgt in die eerste 2 weken nauwelijks rust en ontspanning. Eenmaal dat achter de rug leer je hoe je in een groep moet samenwerken of je mekaar nou mag of niet. En die vele lessen waren soms saai en soms leuk, het lag er een beetje aan wie die lessen gaf. Al met al wel heel veel gelachen, en toch wel een leuke tijd gehad. Maar ik was oh zo blij dat ik die strepen kreeg en verder kon met me opleiding.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:43 schreef JLMR het volgende:
Haha nou heb het soms echt wel zwaar gehad,, vooral de slotenmars en brancard race,, alleen toen ik binnen kwam moest ik weer grijnzen
hehe
JIj nog een beetje zware AMO gehad Heatseeker?
True, al zit hij wel beter dan een baret. Tevens is de kwartiersmuts warmer in de winter.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:25 schreef LSS het volgende:
Die muts, ach ja, bij DT gaat het nog wel maar bij het GVT blijft het een pleegezicht.
Jeps, omdat het irritant is zo'n bungelend kwastje op je voorhoofd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:06 schreef JLMR het volgende:
Haha nou ik ben benieuwd,, ik zie ook vaak dat ze het kwastje verstoppen in de rand ofzo?
dus zittie eigenlijk niet beter.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jeps, omdat het irritant is zo'n bungelend kwastje op je voorhoofd.
De truuk is het touwtje van kwastje in te korten zodat je deze niet zit bungelen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |