quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:29 schreef dagdag het volgende:
apart volk wel
belt jan pet huh mag ikke ding kope heh bied 23 euro
-ja is goed kom je vandaag langs hangt i op
Zeker VMBO- basis volkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:29 schreef dagdag het volgende:
apart volk wel
belt jan pet huh mag ikke ding kope heh bied 23 euro
-ja is goed kom je vandaag langs hangt i op
Het zijn dus gewoon nerds die niet naar buiten durven. Kun je ze niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:44 schreef jeweetsch het volgende:
Een Wii.
Ondertussen heeft iemand bekend gemaakt dat hij de hele mikmak morgen komt ophalen. Ik ga er vanuit dat hij niet komt.
Mja de meesten klonken nou niet bepaald nerdy.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:49 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Het zijn dus gewoon nerds die niet naar buiten durven. Kun je ze niet kwalijk nemen.
Dus je hebt gangsters?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:02 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Mja de meesten klonken nou niet bepaald nerdy.
Dat zijn de ergsten!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:02 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Mja de meesten klonken nou niet bepaald nerdy.
Haha. Like..op het station en zulks?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:04 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dus je hebt gangsters?
Ja die blijven op straat hangen.
Ik hoop liever bij de spoorwegovergangquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:34 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Haha. Like..op het station en zulks?
Ik zoek ook altijd uit wat het nummer is! Zo kanker irritant adverteren zonder tel nummer.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:47 schreef dagdag het volgende:
overigens tijd terug had ik iets te koop staan krijg ik telefoontje
terwijl ik er helemaal geen nummer bij had gezet
Jeejquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |