quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:17 schreef Ascension het volgende:
Ik ben bloedserious mensen en ik wou dat jullie dat ook waren want die capsule is nog steeds niet weg.
Ik ben erg misselijk dus is dat wel handig om te doen dan ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:29 schreef BK_102 het volgende:
knip en plak modus
Glas water pakken, mosterd erin knikkeren, goed roeren en dan drinken.
100% kots zekerheid
/knip en plak modus
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:12 schreef Argento het volgende:
[..]
vordering tot ontruiming indienen bij de rechtbank van je woonplaats.
Mogen moslims dan capsules slikken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:50 schreef NanKing het volgende:
Een capsule is bijna altijd van gelatine gemaakt.
Die meten meestal met twee maten dus maakt niet uitquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
[..]
Jawel. Die meten meestal met twee maten.
Mogen moslims dan capsules slikken?.
Ze zeggen tegen de moslims dat het verteerbaar plastic is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
[..]
Mogen moslims dan capsules slikken?.
Post even een update als je dood bent svp....quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:45 schreef Ascension het volgende:
Ik heb zojuist de huisarts gebeld en de gewenste huisarts is er pas maandag weer. en daar ga dus naar toe als de capsule dan nog niet weg is. ik kan natuurlijk ook naar die andere huisarts gaan maar die kickt me gelijk weer terug naar huis echt serious fucking eikel is het echt. dus ik ga maandag naar de huisarts als de capsule er nog steeds zit.
Je kan stikkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:57 schreef Ascension het volgende:
Jullie zeggen wel heel de tijd: ga naar een dokter maar waarom ? valt het dan echt niet zelf op te lossen ? en Ja ik ga waarschijnlijk morgen naar de dokter maar ik bedoel legt iemand alsjeblieft even uit wat er kan Gebeuren als ik niet naar de dokter ga alsjeblieft
helemaal niks, er is niks aan de hand en je stelt je aan. Maar aangezien dat niet tot je door wil dringen, is het misschien een goed idee als iemand het je in je gezicht vertelt. Vandaar.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:57 schreef Ascension het volgende:
Jullie zeggen wel heel de tijd: ga naar een dokter maar waarom ? valt het dan echt niet zelf op te lossen ? en Ja ik ga waarschijnlijk morgen naar de dokter maar ik bedoel legt iemand alsjeblieft even uit wat er kan Gebeuren als ik niet naar de dokter ga alsjeblieft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |