TS doet het er om!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:37 schreef reetveter het volgende:
PATAAAAAAT
Ook een beetje... maar die saus is heerlijk!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:35 schreef focal het volgende:
Eet gewoon mayonaise/pindasaus bij je patatfriet smeerlap.
Die saus is echt ZWAAR goed! Ik stop het op ALLES! Hij is echt geweldig! Ik leef zwaar met je mee dat het op is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ook een beetje... maar die saus is heerlijk!
Joppiesaus is yummie. Maar we hebben al een paar dagen geen friet gehadquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:58 schreef Knoflook het volgende:
Ziet er niet lekker uit :S Joppie saus voor de win
Het heeft er een klein beetje van weg, maar deze is echt lekkerder dan Joppie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:58 schreef Knoflook het volgende:
Ziet er niet lekker uit :S Joppie saus voor de win
Die shit is idd lekker, beter als joppiesausquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:34 schreef Studiotje het volgende:
Zit je lekker de kreukelfriet te bakken, doe je de koelkast open zie je heerlijke saus staan![]()
pak je de bus, is die leeg
![]()
Bij de C1000 hebben ze hem nieten ga niet helemaal naar Buurse..
Het gaat bij de weg om deze saus:
[ afbeelding ]
Klacht: Saus op waneer je er zin in heb.
Samenvatting: Sweet Onion Saus op
Geef mij maar Heinz Curry Gewurzt of wat dan ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:21 schreef tralalala het volgende:
Hela Curry pwnt al die smerige yoghurt/mayo sauzen.
Sowieso Mayonaise
Inderdaad, TS is waarschijnlijk een mongool.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is het gewoon een grote plastic fles/tube
Of hij is blind en heeft geen gevoel in z'n handenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Inderdaad, TS is waarschijnlijk een mongool.
Hij kan er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:27 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Of hij is blind en heeft geen gevoel in z'n handen
Hier hier hier!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:31 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Waar is TS eigenlijk? Ligt hij al in bed?
Dan moet je eens een APK bij de dokter doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hier hier hier!
Ik zeg altijd busweet niet waarom
Beter zichzelf gelijk bij de sloop brengenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:34 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dan moet je eens een APK bij de dokter doen![]()
Toekomstquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Beter zichzelf gelijk bij de sloop brengen
Friet non de pie aan toequote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:45 schreef Hyman het volgende:
faggot! boven de rivieren is het nog altijd PATAT!
Het is en blijft altijd Friet!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:45 schreef Hyman het volgende:
faggot! boven de rivieren is het nog altijd PATAT!
Waarom zet je een lege fles(/busquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:34 schreef Studiotje het volgende:
Zit je lekker de kreukelfriet te bakken, doe je de koelkast open zie je heerlijke saus staan![]()
![]()
Don't ask me! Heb ook nog medebewoners hierquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Waarom zet je een lege fles(/bus. ) terug in je koelkast eigenlijk ?
Lijkt er idd wel op ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:47 schreef NoBody122 het volgende:
Die verpakking doet me denken aan die van Mad Sauce:
[ afbeelding ]
2e van rechts.
Nu nogsteeds ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:55 schreef Studiotje het volgende:
Don't ask me! Heb ook nog medebewoners hier
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:34 schreef Studiotje het volgende:
Zit je lekker de kreukelpatat te bakken, doe je de koelkast open zie je heerlijke saus staan![]()
![]()
Is die saus lekker?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:34 schreef Studiotje het volgende:
![]()
Bij de C1000 hebben ze hem nieten ga niet helemaal naar Buurse..
Het gaat bij de weg om deze saus:
[ afbeelding ]
Klacht: Saus op waneer je er zin in heb.
Samenvatting: Sweet Onion Saus op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |