Slecht dalen.... wat een opportunistische verklaring. Nou nou, hij heeft welgeteld één keer eerder slecht gedaald. Poe poe....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dit kwam niet door laconiek fietsen, hij kan gewoon niet goed dalen en dus weet je dat dit kan gebeuren. Het feit dat een Sanchez niet weg kan blijven bij de groep gele trui geeft wel aan dat ze daar echt volle bak hebben gedaald.
hoevaak is er een finish na een afdaling? nou nou in andere afdaling gaat de rest ook niet voluit dus dan valt dat niet opquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Slecht dalen.... wat een opportunistische verklaring. Nou nou, hij heeft welgeteld één keer eerder slecht gedaald. Poe poe....
Het is dus gewoon nonchalance.
Zaken als in waaiers komen enzo gebeurt hem wel vaker.
Met als meesterknecht Remmert Wielinga.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgend jaar ben jij kopman van Rabobank Klopkoek, akkoord?
Ik sluit me bij je aanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:25 schreef Zwansen het volgende:
Klopkoek is een reluser. Dat moge duidelijk zijn. Vanaf nu laat ik hem dan ook maar links liggen.
Ik ben geen reluser want relusers hebben geen argumenten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:25 schreef Zwansen het volgende:
Klopkoek is een reluser. Dat moge duidelijk zijn. Vanaf nu laat ik hem dan ook maar links liggen.
was je trouwens ook al niet een paar keer gebanned. Dus toch wel een reluserquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ben geen reluser want relusers hebben geen argumenten.
Tádaaa!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ben geen reluser want relusers hebben geen argumenten.
Menchov rijdt al sinds 2003 grote rondes. Hij fietst er meestal 2 per jaar. In elke grote ronde zitten wel minimala twee aankomsten bergaf.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoevaak is er een finish na een afdaling? nou nou in andere afdaling gaat de rest ook niet voluit dus dan valt dat niet op
Jullie zijn gewoon opportunistisch bezig. Daar wijs ik jullie op.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
was je trouwens ook al niet een paar keer gebanned. Dus toch wel een reluser
Ik denk dat we na 16 dagen wel kunnen concluderen dat de top min of meer gelijkwaardig is. In die omstandigheden mag je eigenlijk met niets minder dan winst tevreden zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:34 schreef Leatherface het volgende:
Ik zal dan wel geen winnaarsmentaliteit hebben, maar ik heb liever dat zo'n Menchov genoegen neemt met een keurige derde plaats dan dat hij een ongeluk krijgt in een poding om eerste te worden.
Je kunt er ook op een andere manier naar kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:38 schreef Klopkoek het volgende:
Wat zijn derde plaatsen toch mooi. We reserveren een rondvaart door de grachten.
Daar heb je dan wel een punt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat we na 16 dagen wel kunnen concluderen dat de top min of meer gelijkwaardig is. In die omstandigheden mag je eigenlijk met niets minder dan winst tevreden zijn.
Derde is alleen keurig als er niet meer had ingezeten.
als er uiteindelijk niet meer inzit moet je je dus tevreden stellen met een 2e of 3e plek. Maar tot op heden maken nog 4, allez kom met Menchov erbij nog 5 renners kans op de eindwinst. Van die 5 moeten ze op Evans na allemaal aanvallen morgen en/of overmorgen naar St. Etienne.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat we na 16 dagen wel kunnen concluderen dat de top min of meer gelijkwaardig is. In die omstandigheden mag je eigenlijk met niets minder dan winst tevreden zijn.
Derde is alleen keurig als er niet meer had ingezeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |