Is het lastig 12 uurtjes wachtenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:10 schreef Wes_FR het volgende:
Ik kon het weer eens niet laten om de spoilers van de SD tapings te lezen, en dit is wat ik er over kan zeggen: OMG!
Er zit een heel goed en een heel slecht luchtje aan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is het lastig 12 uurtjes wachten
Maar nu heb ik er ook wel zin in ja, is het OMG als in dit heb ik nog nooit gezien
of gewoon een gave show?
Spoiler eensquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:49 schreef Wes_FR het volgende:
[..]
Er zit een heel goed en een heel slecht luchtje aan.
Die zijn er niet. Alleen maar international versies. Morph0 capped het in Australie waar het nu al uitgezonden is. Nu moeten we dus wachten op de uitzending in Amerika, die dus pas vanavond is. Dus dat word pas morgen kijken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:37 schreef wc-eend het volgende:
Pak dan even een andere versie?
O jee 1 dag wachtenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Alleen maar international versies. Morph0 capped het in Australie waar het nu al uitgezonden is. Nu moeten we dus wachten op de uitzending in Amerika, die dus pas vanavond is. Dus dat word pas morgen kijken.
International versies zijn maar 40 minuten geloof ik, dus die kijk ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |