Ja, maar Adamle zat er al. Dus waarom moet hij nog komen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:58 schreef kidkash19 het volgende:
Om Cole te vervangen dacht ik zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar mijn smaak een prima show weerAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:34 schreef Cubeforc3 het volgende:
TNASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SD!Je snapt wel dat Hard Justice een hardcore PPV is toch? Daarom hebben alle matches gimmicks. Dus klagen dat er teveel gimmick matches zijn op een gimmick PPV is een beetje vreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder was TNA erg leuk, met ook een terechte main eventLeuke matches en leuke backstage stukken weer.
Buiten dat daar ooit het dak in de fik vloog, kan ik me niks herinneren dat het een hardcore PPV is? Vorig jaar was het volgens mij Kurt vs. Joe voor alle belts oid..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Je snapt wel dat Hard Justice een hardcore PPV is toch? Daarom hebben alle matches gimmicks. Dus klagen dat er teveel gimmick matches zijn op een gimmick PPV is een beetje vreemd.
Verder was TNA erg leuk, met ook een terechte main eventLeuke matches en leuke backstage stukken weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., fan-strap matches, en dat in 2/3 weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:43 schreef Cubeforc3 het volgende:
[..]
Buiten dat daar ooit het dak in de fik vloog, kan ik me niks herinneren dat het een hardcore PPV is? Vorig jaar was het volgens mij Kurt vs. Joe voor alle belts oid..
Op impact hebben ze al een glass table gehad, een 5 table elimination,Hardcore moet je niet zo serieus nemen, meer een gimmick PPV dan, hoe jij het wilt. Dus is het niet zo vreemd dat alle matches gimmick matches zijn niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., fan-strap matches, en dat in 2/3 weken.
Smackdown:
Goeie showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap niet wat er mis was met deze show? Maar 2 mindere dingen en voor de rest was alles fantastisch imo.
Of het is TNA dat alles weer moet overboekenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Hardcore moet je niet zo serieus nemen, meer een gimmick PPV dan, hoe jij het wilt. Dus is het niet zo vreemd dat alle matches gimmick matches zijn niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Cubeforc3 op 01-08-2008 19:22:57 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
die is geniaal wilde het ook postenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Op wwe.com staat weer een nieuw filmpje van Kennedy op de comic-con, en hij komt een oude bekende tegen![]()
Met een goed costuum ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lockdown is elke match in de cage, verder zijn er niet echt gimmick PPV's. Behalve deze dus. Ze hebben meestal wel veel gimmick matches op de card ja. Maar bij deze hoort het dus ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:12 schreef kidkash19 het volgende:
Ik dacht dat Lockdown de Gimmick PPV was van TNA....of is niet gewoon ELKE PPV grotendeels een gimmick PPV want als ik het elke x zo hoor hebben ze meer matches met gimmicks dan zonder.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:38 schreef Brownietje het volgende:
Hahah die minisite.
Undercard > ECW Championship, geeft toch wel weer de waarde aan.Wsch wel alle andere finishers die Khali kreeg zagen er belachelijk uit de Pedigree zal hij wel helemaal niet kunnen incasseren waangezien zn benen bewegen als 2 balken zonder gewrichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
quote:Also this Tuesday night on Sci Fi is the first ever LIVE DIRT SHEET! Expect nothing less than pure awesomeness!
quote:WWE and I parted on the best of terms. This gives me the chance to pursue new opportunities...corporate speaking engagements, product sponsorships, autograph shows for my loyal fans (who made me what I am today) and film and television roles. My agent and I are very excited about what the future holds!
Ric Flair
And Foley might be leaving the building as well.. is er iets groots gaanderquote:WWE's showing of NBC's Saturday Night's Main Event this past Saturday drew a low 2.38 and a 0.7 within the adult 18-49 demographic. To say this rating is a disaster is an understatement. WWE and NBC did, however, very little in advertising the special and it obviously made an impact with the ratings.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*snel verder kijkt*Narf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:47 schreef kidkash19 het volgende:
Maar verder was het een slecht idee toch om Adamle GM te maken?Ik heb nooit gezegd dat Adamle slecht zou zijn hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De uitstraling heeft hij wel ja. Maar hij moet alleen nog flink wennen aan de reacties van het publiek, en hoe hij moet omgaan met de wrestlers. Dat komt uiteindelijk wel hoop ik. En volgens mij moet hij een face zijn/worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:42 schreef kidkash19 het volgende:
Hij is goed op de mic door zn verleden maar dat zegt niet dat hij goed is als announcer want dat is natuurlijk heel iets anders.
Ik vind hem wel zo'n echte directeurs uitstraling hebben
Ik ook niet, wtf?quote:
17 Augustus pasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik zie hem ook nergens staan, hoe kan dat nou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:27 schreef postmortum het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het al weet waarom vraag je het dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:57 schreef postmortum het volgende:
dat weet ik ook welmaar die CM is toch maar een paper champ
![]()
Ben wel benieuwde naar EdGe en The Undertaker
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:45 schreef kidkash19 het volgende:
wahahahahahahahahahha mijn god.....is ie van glas gemaakt ofzo? kristal? suiker? Big Star in the making alright.....als ie maar gezond blijft, probleem is dat hij daar blijkbaar al de grootste moeite mee heeft. Volgens mij is er in de afgelopen tijd (sinds zn debuut dan) niemand zo vaak geblesseerd geweest, wel mensen met ergere blessures maar je kan beter 1 grote blessure hebben van een jaar zodat je hele lichaam rust krijgt dan elke x een kleine
Zeg ik niet, ik zeg alleen dat het mij opvalt dat hij elke x geblesseerd raakt en dat je best kans hebt dat zn lichaam gewoon niet geschikt is voor topsport. Dat komt in meerdere sporten voor, kijk ook maar eens naar voetbal en bepaalde spelers die ALTIJD wat hebbenquote:Blessures horen er gewoon bij, kan bij iedereen gebeuren. Bij hem toevallig 2 keer meer dan bij andere. Denk je dat hij het zelf leuk vind?
Ze zullen vast wel wat in hem zien, ik zie ook wel dat er ergens wat zit. Het komt er alleen niet uit, bovenstaande argument vind ik alleen niet echt relevant want dan heb ik de volgende namen voor jequote:Als ze echt niks in kennedy zagen dan hadden ze hem al veel eerder ontslagen, zeker als hij al veel eerder veel blessures heeft gehad.
Hij zag er ook erg dik uit vond ik..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:45 schreef kidkash19 het volgende:
Dan zou het mij niks verbazen dat zn vorige wedstrijd een soort "laatste kans/try-out" was en dat dat zeg maar niet helemaal goed gegaan is. Bizar eigenlijk....redelijk grote ster in TNA maar na lange tijd niks te hebben gedaan eindelijk opgeroepen in de WWE en na nog geen maand op tv te zijn geweest gereleased worden, nu hielp zn gimmick en alles natuurlijk ook niet maar goed.
hehe ja dat zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:44 schreef kidkash19 het volgende:
hij IS dik....not using steroids does that to ya
....of hij dacht al een vet WWE contract te hebben en heeft zichzelf even lekker volgevreten
Komt van TNA, daar was hij Chris Harris. Bij ECW was hij Branden Walker. Niet dat het veel uitmaakte.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:39 schreef wc-eend het volgende:
Ohh.. was dat die gast.. ik dacht al.. who the f.... is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |