Officieel zal je dan vast moeten gaan staan in de 1e klas terwijl de stoel waar je naast staat leeg is, maar iedereen gaat dan gewoon zitten natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef Deliah het volgende:
Als de tweede klas zo vol is dat er niemand meer bij kan staan, zou je dan wel in de eerste klas mogen staan/ zitten?
tsja, het is maar wat je "er niet dik voor te betalen" noemtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:14 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Die hoefden er niet dik voor te betalen.
Ze waren mn vrienden nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
conducteur had gelijk, had je maar een kaartje moeten kopen, pauper.
TS heeft feyenoord paupervrienden.
Te-fokking-recht.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:58 schreef BlueMage het volgende:
TS maakt wat mee. Ik ben zelf 'ns samen met vriendin uit de 1ste klas gezet terwijl we gewoon 'n kaartje ervoor hadden maar we waren 'te luidruchtig in 'n stiltecoupe'.![]()
M.
Je kunt er toch zelf iets van zeggen? Of durf je dat alleen op internet?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:34 schreef Floripas het volgende:
Te-fokking-recht.
Maakte ik dat maar vaker mee
Gut, ik zou daar geld voor moeten vragen, zo vaak als ik dat doe.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kunt er toch zelf iets van zeggen? Of durf je dat alleen op internet?
Welnee, wij rijke patjepeeërs zitten er graag, hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow ok, dacht dat er alleen maar beschaafde mensen in de eerste klasse zaten. Niet dus... Tokkiebijeenkomst
Begrijpelijk, ik doe het zelf niet maar ik ben blijkbaar een geval apartquote:Op woensdag 23 juli 2008 03:22 schreef rood_verzet het volgende:
TS heeft gelijk, ik ga ook altijd in de eerste klas zitten als alle tweede klas zitplaatsen vol zijn, ik snap echt niet dat mensen liever in de gang op de grond gaan zitten als vrijwel de gehele eerste klas vrij is
Jawel, met hun leven en bezittingen...en nog moesten ze staanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:14 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Die hoefden er niet dik voor te betalen.
Ik neem aan dat je voor die koffer ook een apart 1e klas kaartje hebt gekocht? Anders moet die pauper-koffer van jou dus ook even optiefen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 04:06 schreef titanio het volgende:
.....kan ik ook m'n koffers nog fatsoenlijk kwijt op de stoel voor me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |