Ik hoef geen lintje, ik heb een klacht dus ik klaag. Waar klagen wij? In KLB.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:40 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
WAT EEN GOED TOPIC LOLLEREINZWEIDRITTE!!1!!!!!!!!11!!!11111!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens Juupquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik hoef geen lintje, ik heb een klacht dus ik klaag. Waar klagen wij? In KLB.
Juup is een overijverige kutmod die zich even wil laten gelden en slecht tegen kritiek kan en nutteloze plaatjesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:41 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Volgens Juupmoet een OP van meerdere regels voorzien zijn.
Maar een serieus antwoord dan :
Misschien dat je eens geen pindakaas op je gleuf moet smeren om 't beest te lokken ?
Juup moet niet zo zwart wit kijken dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:41 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Volgens Juupmoet een OP van meerdere regels voorzien zijn.
Maar een serieus antwoord dan :
Misschien dat je eens geen pindakaas op je gleuf moet smeren om 't beest te lokken ?
Ben je dronken? Het is maar één konijn,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:43 schreef Rekkie het volgende:
Dat krijg je er van als je Konijnen op een vlag van Nederland oranje worteltjes laten eten
Konijnen zijn nooit alleen, dus HOAXquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ben je dronken? Het is maar één konijn,.
En de hond heeft er niets aan over gehouden?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Gaf me net een kopstoot met zn harde, yet lege kop
Die hond wordt de hele tijd gemept door de kat en blijft maar terug komen. Die hond steekt steeds zijn kop tussen de elektrische deur. Die hond zwaait steeds keihard met zijn touw zodat hij zichzelf elke keer in het gezicht mept.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
En de hond heeft er niets aan over gehouden?
Wat een spannend leven heb jijquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die hond wordt de hele tijd gemept door de kat en blijft maar terug komen. Die hond steekt steeds zijn kop tussen de elektrische deur. Die hond zwaait steeds keihard met zijn touw zodat hij zichzelf elke keer in het gezicht mept.
Nah, die hond kan wel wat hebbenIk wat minder
.
MOD! Zorg dat de eigenaar van bovenstaande post weggaat, svp.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:00 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Wat een spannend leven heb jijEn wat een boeiende schrijfstijl ook
![]()
Steek anders zelf je hoofd eens tussen die electrische deur
Wie maakt hier nou het kuttopic ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
MOD! Zorg dat de eigenaar van bovenstaande post weggaat, svp.
Deze beesten hebben zo'n harden kop dat een kogel er op af ketst.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[ afbeelding ] 't Is nog zo een lelijk kreng ook.
En daar zit dus zo een kop op
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |