Mooi gebitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[ afbeelding ] 't Is nog zo een lelijk kreng ook.
En daar zit dus zo een kop op
[ afbeelding ]
Hoe kom je nu in godsnaam bij je piemel?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:12 schreef MrDrako het volgende:
Heb ik wel eens tegen mn neus gehad, kwam die grapjas vol overeind (de hond, niet mn leuter) en gaf me een stoot tegen m'n neus, lekkere beesten, die honden, maar ze zijn wel lief
Ik zou het zo geloven!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Deze beesten hebben zo'n harden kop dat een kogel er op af ketst.
Ik ben als de neten dat dat beest een keer debiel wordt. Dat beest breekt je zo doormidden met die kakenquote:
Ik ken ze, heb het eens van dichtbij (1,5mtr) meegemaakt dat er twee gingen vechten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben als de neten dat dat beest een keer debiel wordt. Dat beest breekt je zo doormidden met die kaken
Ik ben blij dat dit een bench hond is, als ie debiel wordt heeft de kat geen schijn van kans. Als het aan mij ligt komt ie hier dus ook nooit weerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ken ze, heb het eens van dichtbij (1,5mtr) meegemaakt dat er twee gingen vechten.
mja vol overeindkomen en KLB is vragen om een grapje ala rickokun:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hoe kom je nu in godsnaam bij je piemel?
Vriend had een teef en een reu en dat ging niet samen op een gegeven moment, toen ze aan het vechten waren hingen echt de vellen er aan bij beide honden, en toch doorgaan met vechten. Enorm sterke beesten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dit een bench hond is, als ie debiel wordt heeft de kat geen schijn van kans. Als het aan mij ligt komt ie hier dus ook nooit weer
mooie honden QBquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zo wel tevreden ben over mijn OP. Als iemand het hier niet mee eens is kan hij een American Stafford gaan koppen.
Dat doen alle honden! Ik heb een Jackrussel en veel sterkere Beagle. De Jackrussel gaat gewoon door ongeacht zijn verwondingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vriend had een teef en een reu en dat ging niet samen op een gegeven moment, toen ze aan het vechten waren hingen echt de vellen er aan bij beide honden, en toch doorgaan met vechten. Enorm sterke beesten.
Vanmiddag zat ie in de tuin en ik moest er met de fiets uit. Omdat ik de deur niet met fiets open kan maken zonder dat dat beest eruit kan duurde het wat langer en dat beest begint ineens te grommen en blaffen tegelijkertijdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vriend had een teef en een reu en dat ging niet samen op een gegeven moment, toen ze aan het vechten waren hingen echt de vellen er aan bij beide honden, en toch doorgaan met vechten. Enorm sterke beesten.
Jack Russels zijn dan ook felle kutbeesten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat doen alle honden! Ik heb een Jackrussel en veel sterkere Beagle. De Jackrussel gaat gewoon door ongeacht zijn verwondingen.
Die bruin is ie ja, maar dan helemaal. Met wit is nog lelijker zeg. Komaan IQM, doe je huiswerk.quote:
Hoe had ik dat moeten weten?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die bruin is ie ja, maar dan helemaal. Met wit is nog lelijker zeg. Komaan IQM, doe je huiswerk.
Jóuw huiswerkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe had ik dat moeten weten? [ afbeelding ] Ik ga liever niet om met honden of mensen die honden hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |