Moet die vent nu 35 minuten op die trommels rammen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:55 schreef Juup© het volgende:
Nog 35 minuten [ insert tromgeroffel ]
Je krijgt 35min om je bagger klaar te zettenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:58 schreef BobbyB het volgende:
Moet die vent nu 35 minuten op die trommels rammen?
ze worden niet gesloten omdat de boswachter wint en die gezellig mee gaat baggerenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:03 schreef BobbyB het volgende:
Ja, ik heb al een aantal bagger topics klaar staan onder tabjes, ik hoef alleen maar op "Invoeren" te drukken. Eens kijken hoe snel de nieuwe mod ze sluit.
Is zo'n duracell konijntje en die houdt het wel zolang uit denk ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet die vent nu 35 minuten op die trommels rammen?
Of de bestaande.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:03 schreef BobbyB het volgende:
Ja, ik heb al een aantal bagger topics klaar staan onder tabjes, ik hoef alleen maar op "Invoeren" te drukken. Eens kijken hoe snel de nieuwe mod ze sluit.
Dat lijkt me enorm dom,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
die dj dumpt waarschijnlijk toch alles van achter de schermen in klb
Heftigjesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan wordt daar achter de schermen over gediscussieerd.
hmm die laatste eis is dodelijk.....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat lijkt me enorm dom,
[..]
Heftigjes
Hij zal hoe dan ook in ene team moeten kunnen werken.
Voor sommigen wel jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:14 schreef Ledikant56 het volgende:
[..]
hmm die laatste eis is dodelijk.....![]()
Poll bestaat niet eensquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Poll: Wie?
Die DJ
Die Chriz
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? klik dan hier
Ik kreeg net een PM van een Admin dat jij een kneus bent.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:25 schreef Emimich het volgende:
Ik kreeg daarnet een PM van een mod dat de-boswachter de nieuwe mod wordt!
Heb jij daar een PM voor nodig om dat te beseffenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik kreeg net een PM van een Admin dat jij een kneus bent.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het wel grappig als tegenreactie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij daar een PM voor nodig om dat te beseffen
Wacht maar, over 2 minuten zien we het wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Lekker makkelijk gokken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wacht maar, over 2 minuten zien we het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |