quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dus jouw klacht:
Je betaald te laat, word gebeld voor herinnering zonder sancties of wat ook, om deze juist te voorkomen en je bent boos??
Ruim een week geleden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Heb je het geld nou overgemaakt dan?
JUUUUlllllllllllllllie 11111111111111111111111111111111quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:16 schreef ColtZ40 het volgende:
Rekening van Juni met een 2e herinnering dus...
GEZEIK IK BETAAL ALTIJD NETJES OP TIJDquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:14 schreef Devlinsect het volgende:
Dan heb je vast in het verleden te laat betaald of een betalingsregeling gehad. Of denk je dat Essent al zijn klanten gaat bellen die een dag te laat betaald![]()
Niet zeiken en zie het als service en betaal op tijd zoals iedereen dat behoort te doen. Zie het als een 'opvoedbelletje'.
Waar is het fout gegaan dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:19 schreef ppi het volgende:
[..]
GEZEIK IK BETAAL ALTIJD NETJES OP TIJD
oops capslock
Ik ben helemaal niet te laat.....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:18 schreef SHE het volgende:
Als de vervaldatum 21 juli was, dan ben je dus 24 uur te laat. Ik begrijp niet helemaal waar Essent hier de mist in gaat, behalve dat ze gek zijn dat ze nog bereid zijn je te bellen.
Die datum is een uiterste betaaldatum. Hoe moeilijk is het je daar aan te houden?
Wat de neuk begrijp je niet van "vorige week overgemaakt"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:21 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Wat de neuk snap je niet aan het woord "vervaldatum" dan ?
Ik snap het niet. Jij betaald niet te laat, Essent zegt dat de rekening niet betaald is en belt jou daar speciaal voor op om jou er aan te herinneren, toch is er volgens jou niets aan de hand en is het de schuld van een manager?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Bij een lijpe manager die een idee nodig had om bij zijn bazen in de reet te kruipen.
Hebben ze jou nooit geleerd dat een bank niet 1-2-3 geld overmaakt ? Zeker niet in het weekend ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:24 schreef ppi het volgende:
[..]
Wat de neuk begrijp je niet van "vorige week overgemaakt"
Essent gaat de mist in met geld en energie verspillen aan dit soort idiote actiesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:18 schreef SHE het volgende:
Als de vervaldatum 21 juli was, dan ben je dus 24 uur te laat. Ik begrijp niet helemaal waar Essent hier de mist in gaat, behalve dat ze gek zijn dat ze nog bereid zijn je te bellen.
Die datum is een uiterste betaaldatum. Hoe moeilijk is het je daar aan te houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |