quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dus jouw klacht:
Je betaald te laat, word gebeld voor herinnering zonder sancties of wat ook, om deze juist te voorkomen en je bent boos??
Ruim een week geleden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Heb je het geld nou overgemaakt dan?
JUUUUlllllllllllllllie 11111111111111111111111111111111quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:16 schreef ColtZ40 het volgende:
Rekening van Juni met een 2e herinnering dus...
GEZEIK IK BETAAL ALTIJD NETJES OP TIJDquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:14 schreef Devlinsect het volgende:
Dan heb je vast in het verleden te laat betaald of een betalingsregeling gehad. Of denk je dat Essent al zijn klanten gaat bellen die een dag te laat betaald![]()
Niet zeiken en zie het als service en betaal op tijd zoals iedereen dat behoort te doen. Zie het als een 'opvoedbelletje'.
Waar is het fout gegaan dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:19 schreef ppi het volgende:
[..]
GEZEIK IK BETAAL ALTIJD NETJES OP TIJD
oops capslock
Ik ben helemaal niet te laat.....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:18 schreef SHE het volgende:
Als de vervaldatum 21 juli was, dan ben je dus 24 uur te laat. Ik begrijp niet helemaal waar Essent hier de mist in gaat, behalve dat ze gek zijn dat ze nog bereid zijn je te bellen.
Die datum is een uiterste betaaldatum. Hoe moeilijk is het je daar aan te houden?
Wat de neuk begrijp je niet van "vorige week overgemaakt"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:21 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Wat de neuk snap je niet aan het woord "vervaldatum" dan ?
Ik snap het niet. Jij betaald niet te laat, Essent zegt dat de rekening niet betaald is en belt jou daar speciaal voor op om jou er aan te herinneren, toch is er volgens jou niets aan de hand en is het de schuld van een manager?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Bij een lijpe manager die een idee nodig had om bij zijn bazen in de reet te kruipen.
Hebben ze jou nooit geleerd dat een bank niet 1-2-3 geld overmaakt ? Zeker niet in het weekend ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:24 schreef ppi het volgende:
[..]
Wat de neuk begrijp je niet van "vorige week overgemaakt"
Essent gaat de mist in met geld en energie verspillen aan dit soort idiote actiesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:18 schreef SHE het volgende:
Als de vervaldatum 21 juli was, dan ben je dus 24 uur te laat. Ik begrijp niet helemaal waar Essent hier de mist in gaat, behalve dat ze gek zijn dat ze nog bereid zijn je te bellen.
Die datum is een uiterste betaaldatum. Hoe moeilijk is het je daar aan te houden?
Jij wilt het niet begrijpen jonguh....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:25 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Hebben ze jou nooit geleerd dat een bank niet 1-2-3 geld overmaakt ? Zeker niet in het weekend ?
Faalhaas.
Dat zie je toch verkeerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
Je bent toch gewoon te laat of zie ik het verkeerd ?
Daarom geven bedrijven vaak aan "Betaal op tijd, dan voorkomt u ongemak" o.i.d. en met op tijd bedoelen ze dan minimaal 1 WERKWEEK van te voren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:28 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Dat zie je toch verkeerd.
Als ik de 20e betaal dan staat het de 21e op hun rekening.
Maar de bestanden met alle transacties worden vaak wekelijks aangeleverd door de banken en dus in de administratie verwerkt. Dus het kan zomaar dat ze bellen dat de betaling niet binnen is, terwijl deze wel binnen is maar niet in hun administratie verwerkt is.
Ook zo leuk zijn herinneringen waar bij staat "Onze administratie is t/m 19 juli bijgewerkt"
1 dag na de vervaldatum, voor de energierekening van de maand juli.....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Jij betaald niet te laat, Essent zegt dat de rekening niet betaald is en belt jou daar speciaal voor op om jou er aan te herinneren, toch is er volgens jou niets aan de hand en is het de schuld van een manager?
Niet echt duidelijk mijn inziens.
Vorige week in Zwitserland was de stroom na 22 uur op! Zonnepanelen...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:32 schreef ppi het volgende:
Ik denk dat ik zonnepanelen ga nemen !
Maar waar is het nu fout gegaan? Bij jouquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:30 schreef ppi het volgende:
[..]
1 dag na de vervaldatum, voor de energierekening van de maand juli.....
Is dat niet een beetje van de pot gerukt snel....
Gaan ze dat bij alle klanten doen![]()
Leuk getimed ook in de vakantie, verkwisting van mijn geld als consument, want uiteindelijk gaan de kosten ergens verhaald worden.
Ts kan er heel goed mee omgaan !!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:32 schreef Lexjuuuh het volgende:
TS kan er gewoon niet mee omgaan![]()
sorry kon het niet laten...
Geld is toch echt wel in 3 werkdagen op de andere rekening. Tegenwoordig zelfs in een dag.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:25 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Hebben ze jou nooit geleerd dat een bank niet 1-2-3 geld overmaakt ? Zeker niet in het weekend ?
Faalhaas.
Dat komt omdat je de gunstige gevolgen niet kunt overzien van die pro-actieve werk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Ts kan er heel goed mee omgaan !!
Ts signaleerd misstanden en ziet nutteloos callcenterwerk wat bakken met geld kost....
Per saldo maakt het dus geen ene flikker uit of je nu altijd aan het eind van de maand betaalt of aan het begin van de maand.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:37 schreef s-sidderaal het volgende:
Aan de andere kant: laat je automatische incasso doen, dan incasseren zij ook op dag één onder het mom "binnen is binnen, trekken wij er lekker de rente van".
Idd, maar als je maar vaak genoeg hun deadline overschrijdt dan krijg jij een probleem. Dus per saldo maakt het wel uit wanneer je betaald.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Per saldo maakt het dus geen ene flikker uit of je nu altijd aan het eind van de maand betaalt of aan het begin van de maand.
Feitelijk staat het al ergens op de rekening van Essent.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar waar is het nu fout gegaan? Bij jou
(te laat betaald misschien o.i.d.), bij de bank, of bij Essent?
Want het kostte je veel moeite om zeggen dat je al had betaaldquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef ppi het volgende:
[..]
Feitelijk staat het al ergens op de rekening van Essent.
Maar ze werken langs elkaar heen, het callcenter, de administratie, de bankafboeking.
Als je wanbetalers gaat bellen, goed idee.
Bel ze na een redelijke termijn.
En niet binnen 24 uur.
Maar zadel mij niet op als consument met dit soort dingen, Essent heeft mijn geld altijd netjes op tijd.
En nu krijg je deze onzin
Jij post het anders niet in Onzin?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef ppi het volgende:
[..]
Feitelijk staat het al ergens op de rekening van Essent.
Maar ze werken langs elkaar heen, het callcenter, de administratie, de bankafboeking.
Als je wanbetalers gaat bellen, goed idee.
Bel ze na een redelijke termijn.
En niet binnen 24 uur.
Maar zadel mij niet op als consument met dit soort dingen, Essent heeft mijn geld altijd netjes op tijd.
En nu krijg je deze onzin
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de gunstige gevolgen niet kunt overzien van die pro-actieve werk.
Dat komt weer doordat je in je razernij niet helder nadenkt.
Goedkope smoes. Ze moeten gewoon hun administratie volledig bijwerken voordat ze gaan aanmanen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daarom geven bedrijven vaak aan "Betaal op tijd, dan voorkomt u ongemak" o.i.d. en met op tijd bedoelen ze dan minimaal 1 WERKWEEK van te voren.
Tis wel degelijk een klacht maar Essent Topics zouden eigenlijk automatisch ook in Onzin moeten worden geplaatst na vandaag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |