quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:14 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Ja, op de 31e van de maand wel. Het gaat om de tussenliggende dagen.
Voorbeeld 1:
Start van saldo:
0
1 jan + 1000 Salaris
1 jan - 500 Energie
Saldo 2 t/m 31 januari: 500
1 feb + 1000 Salaris
1 Feb - 500 Energie
Saldo 2 t/m 28 feb.: 1000
1 mrt + 1000 Salaris
1 mrt - 500 Energie
Saldo 2 t/m 31 mrt: 1500
Voorbeeld 2:
1 jan + 1000 Salaris
Saldo 2 t/m 30 jani: 1000
31 jan - 500 Energie
Saldo 31 jan: 500
1 feb + 1000 Salaris
Saldo 2 t/m 27 feb.: 1500
28 Feb - 500 Energie
Saldo 28 feb: 1000
1 mrt + 1000 Salaris
Saldo 2 t/m 30 mrt: 2000
31 mrt - 500 Energie
Saldo31 mrt 1500
En als je dat met al je vaste lasten doet trek je bijna een heel jaar (-12 dagen) rente van geld dat anders niet op je rekening staat.
En zo zou je dus voor de belasting met je spaargeld kunnen spelen. Die kijken n.l. naar 1-1 en 31-12.
Dus om onder de belasting vrije voet te blijven kun je die nieuwe keuken beter op 27-12 kopen (betalen) dan op 2-1
Per saldo maakt het niets uit. Je hoeft alleen in het ene geval geen belasting over je spaargeld te betalen, maar in het andere wel.
Ik weet dat het miereneuken is, maar dat is de achterliggende motivatie waarom bedrijven willen dat jij z.s.m. betaalt. Het komt niet veel meer voor, maar sommige bedrijven geven niet voor niets een paar procent betalingskorting weg als je binnen een week betaalt.
Negatieve publiciteit lees je. Positief nieuws niet of blijft niet hangen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:15 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Hoe komt het dat Essent, Nuon, UPC etc. geen goede reputatie hebben?
Does nie reageren met een huiliequote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:18 schreef Rekkie het volgende:
[...huilie weg...]
Open er een topic overquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:00 schreef ppi het volgende:
En toch blijf ik bij Essent - ook al belde, alsof de duivel er mee speelt, Energie Direct mij later die middag nog.
Met de mededeling dat ze veel goedkoper zijn als Essent.
Alsof ze meelazen hier op Fok!...........
Maak dan in het vervolg direct een duidelijke OP, waarin de essentie ook direct duidelijk wordt. Dat scheelt weer een hele hoop posts en database requests. Als je toch zo op de kleintjes aan het letten bent...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:55 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is idd de essentie van mijn klacht.
Ja Baas.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:58 schreef WurM het volgende:
[..]
Maak dan in het vervolg direct een duidelijke OP, waarin de essentie ook direct duidelijk wordt. Dat scheelt weer een hele hoop posts en database requests. Als je toch zo op de kleintjes aan het letten bent...
Lijkt wel sluikreclame.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:58 schreef WurM het volgende:
[..]
Maak dan in het vervolg direct een duidelijke OP, waarin de essentie ook direct duidelijk wordt. Dat scheelt weer een hele hoop posts en database requests. Als je toch zo op de kleintjes aan het letten bent...
Zo snel gaat dat niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Negatieve BKR registratie voor TS.
quote:Meerdere codes
U krijgt een achterstandscodering wanneer u twee tot vier maanden achterloopt met het betalen van uw krediet of GSM-abonnement. Maar er zijn nog een aantal redenen waarom het BKR u een code kan geven:
Registratie
Voor 93 procent van alle mensen die bij het BKR geregistreerd staan levert een registratie geen enkel probleem op. Want ook wanneer u géén betalingsproblemen heeft, wordt u geregistreerd. Voor de resterende 7 procent kan het wel lastig zijn om een lening of hypotheek af te sluiten. Deze personen hebben namelijk een achterstandcodering van het
BKR gekregen.
* U heeft een aflossingsregeling getroffen nadat de achterstand is ontstaan (code 1)
* De betaling is opeisbaar gesteld door een incassobureau (code 2)
* Er is 250 euro of meer van uw schuld afgeboekt (code 3)
* U was/bent onbereikbaar (code 4)
Ik zit me af te vragen hoe ik een duidelijke OP krijg voor het door Rekkie geopperde " Leest Energie Direct Mee Op Fok! Topic".quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:58 schreef WurM het volgende:
[..]
Omdat ik 1 dag te laat betaald heb volgens Essent ??quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Negatieve BKR registratie voor TS.
quote:
quote:Zaken als inkomen, huurschuld, belastingschuld of onbetaalde rekeningen bij het energiebedrijf staan niet geregistreerd. Ook studiefinancieringen van de Informatie Beheer Groep worden niet door het BKR geregistreerd.
Idd, voortaan ga ik weer standaardquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh mijn god, hij gaat het nog onderbouwen ook....
Als je zelf geen fatsoenlijke OP kunt maken, open dan gewoon geen topics. En waarom quote je mij 3x? Wil je wat van me ofzo?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen hoe ik een duidelijke OP krijg voor het door Rekkie geopperde " Leest Energie Direct Mee Op Fok! Topic".
Heb jij nog Tips - what's hip and wat'snot
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je zelf geen fatsoenlijke OP kunt maken, open dan gewoon geen topics. En waarom quote je mij 3x? Wil je wat van me ofzo?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je zelf geen fatsoenlijke OP kunt maken, open dan gewoon geen topics. En waarom quote je mij 3x? Wil je wat van me ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |