wat achter Cvitanich staat is nou niet echt luxe te noemenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:57 schreef Pritt het volgende:
Wat een luxe probleem hebben we dan voorin.
Sulejmani - Huntelaar - Suarez
En dan nog Cvitanich, Leo, Romme, Kennedy, Martina achter de hand.
Wat een overkill.
Ik denk dat als je topscorer wordt in een land als Argentinie je wel aardig kunt voetballen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:00 schreef JeroenV het volgende:
Cvitanich is ook nog maar afwachten als het voor het eggie moet natuurlijk.
Als invallers meer dan voldoende naar mijn mening.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wat achter Cvitanich staat is nou niet echt luxe te noemen
Hoezo, Martina is gewoon een goeie vleugelspeler. Hoe vaak heb je hem zien spelen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wat achter Cvitanich staat is nou niet echt luxe te noemen
21 jarige jeugdspeler die nog niet is doorgebroken noem ik geen luxe neequote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:03 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoezo, Martina is gewoon een goeie vleugelspeler. Hoe vaak heb je hem zien spelen?
oke, invallen bij hoge uitzonderingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:02 schreef Pritt het volgende:
[..]
Als invallers meer dan voldoende naar mijn mening.
quote:Klaas-Jan Huntelaar verteld tegenover de camera van AT5, dat hij zich richt op het volgende seizoen bij Ajax, en niet met andere dingen. Hij zegt:"Ik heb me volledig ingesteld op Ajax, en daar wil ik ook mee bezig zijn"
Vandaag trainde de selectie in De Lutte. Vorige week zei Van Basten dat hij op Huntelaar rekent, en dat vindt hij nog steeds realistisch, ook is hij van mening dat The Hunter blijft.
Keeper Schimmelpenning en rechtsback Pelgrim hebben inderdaad hun beste tijd wel gehadquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:18 schreef Pritt het volgende:
Als Gabri al kan scoren moet hun verdediging ook wel eens nodig gaan vernieuwen.
Tsja, dat zei Wesley Sneijder ook vorig jaar. En we weten hoe dat afliep.quote:
0-3quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:27 schreef F1Bas het volgende:
Hoeveel staat het?
Huntelaar?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:33 schreef Chadi het volgende:
Wie gaat bij ons aankomend seizoen de penalties nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |