quote:
Welkom terug.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:47 schreef Sapphire het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 10 Secs ]
Heb ik gewoon drie dagen niet geset!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
Jij niet dan? Je wilt toch niet beweren dat het voor jou maar een spelletje is?!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:17 schreef Urnie het volgende:
Jij neemt het wel heel serieus Atreidez.![]()
Oops, sorry....quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Jij niet dan? Je wilt toch niet beweren dat het voor jou maar een spelletje is?!
Mijn PR staat op 17 sec en er zijn mensen die nog wel sneller halen ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:38 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb erna nog een keer geprobeerd m te doen terwijl ik de antwoorden al weet, en dan red ik niet eens 30 sec.. Twijfelachtig dat iemand dan 22 sec. haalt en daarbij ook nog heeft nagedacht
Kwestie van oefenen (google eens op tatset) en hand bij enter houden om de popup weg te krijgen, dit was wel een vrij makkelijke trouwens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:38 schreef Atreidez het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 30 Secs ]
Ik heb erna nog een keer geprobeerd m te doen terwijl ik de antwoorden al weet, en dan red ik niet eens 30 sec.. Twijfelachtig dat iemand dan 22 sec. haalt en daarbij ook nog heeft nagedacht
Hmm, hand bij enter houden heb ik nog nooit geprobeerd. Dan moet het nog wel een paar seconden sneller kunnen als 14 secondenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:33 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Kwestie van oefenen (google eens op tatset) en hand bij enter houden om de popup weg te krijgen, dit was wel een vrij makkelijke trouwens.
[Today's puzzle completed 24 Secs ]
Heej, dat was me nog niet opgevallen!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:04 schreef Urnie het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 49 Secs ]
Frollo, je hebt wel psies dezelfde tijd als gisteren, da's op zich ook best knap.
M'n eerste spel het ging goed tot nummer 5 en de 6e is niet meer te vinden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb er maar vijf kunnen vinden...
[Today's puzzle completed 56 Secs ]quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:13 schreef Sapphire het volgende:
[Today's puzzle completed 42 Secs ]
...
Als ik er dan nog aan denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |