Fluitertje toch, wat een ontboezemingen hier.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Als daar een lieve blonde of bruine stoot tussen zit
met een pittige babbel, dan start ik een fanclub,![]()
of open bij FOk een bewonertopic of Poll: Wie is je favorietje?
Ik weet niet de puntje puntje site van Brian en Amanda
Wel deze van Brian.
www.brianaire.hyves.nl
Weet iemand waar ik de blog kan lezen van Claire?
TOPquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Zooo.. ff wat vakantiekiekjes voor jullie. De rest staat op m'n hyves!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laterssss![]()
Leuke foto's Ericquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laterssss![]()
Nu nog even toevoegen op hyves en i love you for ever Eric ha ha ...Su=yl en Marielle moet ik nog vragen ha haquote:
Die Hyves van Brain is te zielig voor worden. Aan de teksten te lezen die er staan is die arme jongen het contact met de werkelijkheid volledig kwijt. Hij zit duidelijk in een verregaande staat van psychose.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik vind het leuk om info te plaatsen.
Ik kijk wel wie er allemaal in Cant't Buy Me Lover komen.
Als daar een lieve blonde of bruine stoot tussen zit
met een pittige babbel, dan start ik een fanclub,![]()
of open bij FOk een bewonertopic of Poll: Wie is je favorietje?
Ik weet niet de puntje puntje site van Brian en Amanda
Wel deze van Brian.
www.brianaire.hyves.nl
Weet iemand waar ik de blog kan lezen van Claire?
zou 't?quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die Hyves van Brain is te zielig voor worden. Aan de teksten te lezen die er staan is die arme jongen het contact met de werkelijkheid volledig kwijt. Hij zit duidelijk in een verre gaande staat van psychose.
Zo liefffff om te zien schatjes.. ha haquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laterssss![]()
Bij nader inzien,je kan beter Eric..Zoenen met een meisje en zeker met Syl zal ook heel lekker zijn ha ha .Dit is net een filmkus ha haquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laterssss![]()
Tony Montana momentje?quote:
Nou inderdaad.quote:
quote:This is paradise, I'm tellin' ya. This town like a great big pussy just waiting to get fucked.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:05 schreef PC eend het volgende:
Ik ben benieuwd of ik in de nieuwe videoclip van dennis zit![]()
Nee dat niet, maar ik lag lekker te chillen (slapen) in het vondelpark, word ik wakker van wat rumoer pal naast me en half slaapdronken denk ik een bekende stem te horen....quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Een clip voor 16 jaar en ouder ... Dat verkoopt niet
Dat was dan wel een nachtmerrie....quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik lag lekker te chillen (slapen) in het vondelpark, word ik wakker van wat rumoer pal naast me en half slaapdronken denk ik een bekende stem te horen....
Zit ik opeens midden in de opnames van de nieuwe videoclip van dennis
Het stuk uit het Vondelparkquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik lag lekker te chillen (slapen) in het vondelpark, word ik wakker van wat rumoer pal naast me en half slaapdronken denk ik een bekende stem te horen....
Ze kozen voor jou ipv mikey,wees er maar blij meequote:Op donderdag 24 juli 2008 18:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |