En ik ben zijn verloren gewaande konijnenfokkende oom uit Zimbabwe, met een diepgewortelde haat voor de blanke kolonialistquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:04 schreef sunny16947 het volgende:
Tijdens de kooi had Huub er heel wat familie bijgekregen. Stiefmoeders, adoptiemoeders, suikertantes en omes. Ikzelf had me me maar als zijn tante uit Marokko gebombardeerd. Wat leuk dat hij nu even op een heen en weertje komt hahahahaha.
Een nietsvermoedend blank gezin voor een tv programma naar Zimbabwe sturen, goed formatquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:56 schreef sunny16947 het volgende:
Was jij dat in "de groeten uit de rimboe" die gewoon in zijn hangmat aan het fokken was met het hele dorp er omheen?
Rectificatie,1 echte adoptie moeder toch en die anderen surrogaat ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:04 schreef sunny16947 het volgende:
Tijdens de kooi had Huub er heel wat familie bijgekregen. Stiefmoeders, adoptiemoeders, suikertantes en omes. Ikzelf had me me maar als zijn tante uit Marokko gebombardeerd. Wat leuk dat hij nu even op een heen en weertje komt hahahahaha.
En meteen daarna werd ze gewoon uit het huis gebonjourd. Schande!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:36 schreef PC eend het volgende:
Commotie om Bart![]()
Ik vond het echt niet kunnen hoe jij toen sabine heb aangerand![]()
Wie gaat r nou op vakantie mokroquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:14 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub gaat trouwens naar Marokko over een paar uurtjes..
Het is maar voor een dagje hoor, ff heen en weer.quote:
Een dagje huub en weer naar mokroquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is maar voor een dagje hoor, ff heen en weer.
Niks mee mis toch? Heerlijk shoppen en lekker eten, wat jij Cc?quote:
Ieder zn dingquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks mee mis toch? Heerlijk shoppen en lekker eten, wat jij Cc?
Jij hebt zon nodig brompot, boek een reisje naar Marokko, zon, lekker eten en drinken gegarandeerd.quote:
Ze gingen naar Tangerquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tanger vind ik kut in het kwadraat. Teringtergend volk daar en ik zou er nog niet dood willen liggen.
Edit: het schijnt meer naar het zuiden wel fraai te zijn en dat daar wel aardige mensen wonen
ben geen brompot hoor,hou gewoon niet van marokkoquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt zon nodig brompot, boek een reisje naar Marokko, zon, lekker eten en drinken gegarandeerd.
Fluitertje is top en die blog van Brian is zeker een lachertje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan iemand nu niet van @ Fluitertje houden?
Wil je misschien ook een update van de blog van Brian? Ik garandeer je een lachsalvo.![]()
Graag gedaan, ik vind het leuk om info te plaatsen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan iemand nu niet van @ Fluitertje houden?
Wil je misschien ook een update van de blog van Brian?
Ik garandeer je een lachsalvo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |