Syl en ik hadden trouwens wél veel bekijks van de daar aanwezige nederlanders hahaha... Blijft toch raar als je op vakantie in het buitenland bent en mensen je naam roepenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ho ho!! Alleen geen fonteinen!! Park Guell was weer prachtig net als het Gaudihuis en de Sagrada waar we zeker 3 uur hebben doorgebracht... Verder veel gewandeld door de stad, kathedralen en kloosters bezocht etc.
Voor musea vonden we het écht TE warm. Daarnaast is Marielle niet zo van de musea en ik heb er de vorige keer al ee ngroot aantal bezocht...
Wow, wat lees ik! Topbericht en geniet ervan Eric! Zaaaaaaalig verliefd zijn!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik geloof niet in één ware liefde, ik geloof in een ware liefde voor het moment.. en dat kan veranderen.
Of dit de ware is voor nu ga ik de komende tijd uitvogelen, samen met hem. Ik denk eigenlijk wel dat het goed komtWe kennen elkaar een jaar nu en sinds 3/4 weken zijn we helemaal weg van elkaar, nadat we elkaar ee ntijdje niet hadden gezien.
Het klopt, het past, het voelt goed, we waarderen elkaar, goede open communicatie, eerlijk en samen hebben we de tijdvan ons leven.... Het is bijna te perfect en daardoor zelfs een beetje eng
Ja, want hoe fijner en mooier het is, hoe meer je hebt te verliezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik geloof niet in één ware liefde, ik geloof in een ware liefde voor het moment.. en dat kan veranderen.
Of dit de ware is voor nu ga ik de komende tijd uitvogelen, samen met hem. Ik denk eigenlijk wel dat het goed komtWe kennen elkaar een jaar nu en sinds 3/4 weken zijn we helemaal weg van elkaar, nadat we elkaar ee ntijdje niet hadden gezien.
Het klopt, het past, het voelt goed, we waarderen elkaar, goede open communicatie, eerlijk en samen hebben we de tijdvan ons leven.... Het is bijna te perfect en daardoor zelfs een beetje eng
Zo zeg, mooie meid hoor die Mariellequote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeel te nieuwsgierig jullie
Hier ff 2 pics van m'n verjaardag(waren een beetje tips
)
[ afbeelding ]
Dat Gaudihuis vind ik ook geweldig en de Sagrada die nooit afkomt ook. Al zoveel jaren bouwen aan die kerk, het is eigenlijk ongelofelijk he?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ho ho!! Alleen geen fonteinen!! Park Guell was weer prachtig net als het Gaudihuis en de Sagrada waar we zeker 3 uur hebben doorgebracht... Verder veel gewandeld door de stad, kathedralen en kloosters bezocht etc.
Voor musea vonden we het écht TE warm. Daarnaast is Marielle niet zo van de musea en ik heb er de vorige keer al ee ngroot aantal bezocht...
Ik denk dat dat moment voor mij is aangebroken... Heb na DGK nog we lwat rondgeslet, maar ik beleef er geen plezier meer aan en haal geen voldoening meer uit al dat vreugdeloze neuken...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, want hoe fijner en mooier het is, hoe meer je hebt te verliezen.
Ik weet niet hoe jij in elkaar steekt, maar er kan een moment (leeftijd) komen dat je kiest voor vertrouwen en geborgenheid. Dat betekent toch meestal één vaste partner. Maar vorige week hadden we toevallig nog een discussie over ouder wordende homo's die op jonge mannen blijven vallen (uiterlijk) en dus waarschijnlijk eenzaam blijven omdat ze zich gewoon niet aangetrokken voelen tot oudere mannen. Ik wens dat niemand toe. Maar wat kan jou het schelen, jij bent helemaal verliefd!
HEt schijnt dattie binnenkort af isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat Gaudihuis vind ik ook geweldig en de Sagrada die nooit afkomt ook. Al zoveel jaren bouwen aan die kerk, het is eigenlijk ongelofelijk he?
Oh boy, ik hoop het echt voor je Eric. Veel plezier!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk dat dat moment voor mij is aangebroken... Heb na DGK nog we lwat rondgeslet, maar ik beleef er geen plezier meer aan en haal geen voldoening meer uit al dat vreugdeloze neuken...
Ik zelf val meestal op wat oudere mannen. Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van mijn exen rond de 35 ligt (en mn laatste ex is al 4 jaar terug)
Ik ben zeker verliefd!!![]()
Hij is over 15 min hier, dus ik ga ff mn tas pakken
Niet alleen een mooie meid, ze is ook nog eens heel lief en spontaan.quote:
Goed zo!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Klein tipje van de sluier: het is NIET Gerard JolingDeze is vééél leuker
Hij is ongeveer even oud als ik, knappe, sexy, lieve jongen met ontzettend veel humor en prachtige ogen
Daarnaast is hij onzettend lief voor mij en omdat het nog zo pril is, ga ik er nog niet zoveel over zeggen
Marielle, Huub, Claire en Palma hebben hem al goedgekeurd![]()
Wat het ook is, is dat hij best wel schrikt van alle aandacht die naar ons uitgaat op het moment. Hij is een bekende in de gayscene en ik ook, plus het feit dat ik met m'n harsens op de tv ben geweest maakt dat iedereen ontzettend nieuwsgierig, verrast, verwonderd en (te) geintereseerd is... We worde nzelfs achtervolgt en er zijn van die types die precies kunnen vertellen waar en wanneer we zijn geweest... Hij moet daar echt heel erg aan wennen, dus vandaar dat we voor de rustige aanpak kiezen...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Je hebt gelijk dat je hem nog even voor jezelf houdt, het is ook altijd leuk als de wederzijdse vrienden met elkaar kunnen opschieten, even oud werkt vaak toch het beste, veel leeftijdsverschil kan op den duur ervoor zorgen dat je langs elkaar heen gaat leven omdat je heel andere interesses hebt.
(Niet dat het nooit goed gaat, daar niet van.)
Je laat het verloop van je liefde toch niet afhangen van je omgeving? Ik kan me voorstellen dat je rustig aan doet met uitgaan en mensen uitnodigen, maar niet dat je je verder inhoudt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat het ook is, is dat hij best wel schrikt van alle aandacht die naar ons uitgaat op het moment. Hij is een bekende in de gayscene en ik ook, plus het feit dat ik met m'n harsens op de tv ben geweest maakt dat iedereen ontzettend nieuwsgierig, verrast, verwonderd en (te) geintereseerd is... We worde nzelfs achtervolgt en er zijn van die types die precies kunnen vertellen waar en wanneer we zijn geweest... Hij moet daar echt heel erg aan wennen, dus vandaar dat we voor de rustige aanpak kiezen...
Ik wil niet dat wij door anderen gaan worden geleefd en zit er al helemaal niet op te wachten dat anderen zich ermee gaan bemoeien... Er wordt al weer genoeg gelult over ons (stelletje kutnichten zijn het af en toe)
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat het ook is, is dat hij best wel schrikt van alle aandacht die naar ons uitgaat op het moment. Hij is een bekende in de gayscene en ik ook, plus het feit dat ik met m'n harsens op de tv ben geweest maakt dat iedereen ontzettend nieuwsgierig, verrast, verwonderd en (te) geintereseerd is... We worde nzelfs achtervolgt en er zijn van die types die precies kunnen vertellen waar en wanneer we zijn geweest... Hij moet daar echt heel erg aan wennen, dus vandaar dat we voor de rustige aanpak kiezen...
Ik wil niet dat wij door anderen gaan worden geleefd en zit er al helemaal niet op te wachten dat anderen zich ermee gaan bemoeien... Er wordt al weer genoeg gelult over ons (stelletje kutnichten zijn het af en toe)
Wat ben jij een slappe ouwe hoer zegquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Je laat het verloop van je liefde toch niet afhangen van je omgeving? Ik kan me voorstellen dat je rustig aan doet met uitgaan en mensen uitnodigen, maar niet dat je je verder inhoudt.
Hij is zeker de sjaakquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:15 schreef STAP01 het volgende:
Eric, het is toch niet Sjaak he? Alias Michael...
Hey Bartquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:46 schreef dieenebart het volgende:
Zo Eric. Ben je weer je hart aan het luchten op Fok!?
En hoe zit het hier met de commotie om Huub eigenlijk? Of valt dat wel weer mee?
Hallo?
(echo)
Huub delegeert zijn stand-in'squote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:46 schreef dieenebart het volgende:
Zo Eric. Ben je weer je hart aan het luchten op Fok!?
En hoe zit het hier met de commotie om Huub eigenlijk? Of valt dat wel weer mee?
Hallo?
(echo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |