abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:38:11 #51
208098 verified  DGK-Eric
DGK-Eric
pi_60270593
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Ho ho!! Alleen geen fonteinen!! Park Guell was weer prachtig net als het Gaudihuis en de Sagrada waar we zeker 3 uur hebben doorgebracht... Verder veel gewandeld door de stad, kathedralen en kloosters bezocht etc.

Voor musea vonden we het écht TE warm. Daarnaast is Marielle niet zo van de musea en ik heb er de vorige keer al ee ngroot aantal bezocht...
Syl en ik hadden trouwens wél veel bekijks van de daar aanwezige nederlanders hahaha... Blijft toch raar als je op vakantie in het buitenland bent en mensen je naam roepen
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
pi_60270594
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:33 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Ik geloof niet in één ware liefde, ik geloof in een ware liefde voor het moment.. en dat kan veranderen.

Of dit de ware is voor nu ga ik de komende tijd uitvogelen, samen met hem. Ik denk eigenlijk wel dat het goed komt We kennen elkaar een jaar nu en sinds 3/4 weken zijn we helemaal weg van elkaar, nadat we elkaar ee ntijdje niet hadden gezien.

Het klopt, het past, het voelt goed, we waarderen elkaar, goede open communicatie, eerlijk en samen hebben we de tijdvan ons leven.... Het is bijna te perfect en daardoor zelfs een beetje eng
Wow, wat lees ik! Topbericht en geniet ervan Eric! Zaaaaaaalig verliefd zijn!
  † In Memoriam † dinsdag 22 juli 2008 @ 15:38:45 #53
137949 Disana
pi_60270611
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:33 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Ik geloof niet in één ware liefde, ik geloof in een ware liefde voor het moment.. en dat kan veranderen.

Of dit de ware is voor nu ga ik de komende tijd uitvogelen, samen met hem. Ik denk eigenlijk wel dat het goed komt We kennen elkaar een jaar nu en sinds 3/4 weken zijn we helemaal weg van elkaar, nadat we elkaar ee ntijdje niet hadden gezien.

Het klopt, het past, het voelt goed, we waarderen elkaar, goede open communicatie, eerlijk en samen hebben we de tijdvan ons leven.... Het is bijna te perfect en daardoor zelfs een beetje eng
Ja, want hoe fijner en mooier het is, hoe meer je hebt te verliezen.

Ik weet niet hoe jij in elkaar steekt, maar er kan een moment (leeftijd) komen dat je kiest voor vertrouwen en geborgenheid. Dat betekent toch meestal één vaste partner. Maar vorige week hadden we toevallig nog een discussie over ouder wordende homo's die op jonge mannen blijven vallen (uiterlijk) en dus waarschijnlijk eenzaam blijven omdat ze zich gewoon niet aangetrokken voelen tot oudere mannen. Ik wens dat niemand toe. Maar wat kan jou het schelen, jij bent helemaal verliefd!
pi_60270693
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Veeeeeeeeeel te nieuwsgierig jullie

Hier ff 2 pics van m'n verjaardag (waren een beetje tips )

[ afbeelding ]

Zo zeg, mooie meid hoor die Marielle
X
X
X
pi_60270702
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Ho ho!! Alleen geen fonteinen!! Park Guell was weer prachtig net als het Gaudihuis en de Sagrada waar we zeker 3 uur hebben doorgebracht... Verder veel gewandeld door de stad, kathedralen en kloosters bezocht etc.

Voor musea vonden we het écht TE warm. Daarnaast is Marielle niet zo van de musea en ik heb er de vorige keer al ee ngroot aantal bezocht...
Dat Gaudihuis vind ik ook geweldig en de Sagrada die nooit afkomt ook. Al zoveel jaren bouwen aan die kerk, het is eigenlijk ongelofelijk he?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:42:04 #56
DGK-Eric
pi_60270707
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, want hoe fijner en mooier het is, hoe meer je hebt te verliezen.

Ik weet niet hoe jij in elkaar steekt, maar er kan een moment (leeftijd) komen dat je kiest voor vertrouwen en geborgenheid. Dat betekent toch meestal één vaste partner. Maar vorige week hadden we toevallig nog een discussie over ouder wordende homo's die op jonge mannen blijven vallen (uiterlijk) en dus waarschijnlijk eenzaam blijven omdat ze zich gewoon niet aangetrokken voelen tot oudere mannen. Ik wens dat niemand toe. Maar wat kan jou het schelen, jij bent helemaal verliefd!
Ik denk dat dat moment voor mij is aangebroken... Heb na DGK nog we lwat rondgeslet, maar ik beleef er geen plezier meer aan en haal geen voldoening meer uit al dat vreugdeloze neuken...

Ik zelf val meestal op wat oudere mannen. Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van mijn exen rond de 35 ligt (en mn laatste ex is al 4 jaar terug)

Ik ben zeker verliefd!!

Hij is over 15 min hier, dus ik ga ff mn tas pakken
IG
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:45:29 #57
DGK-Eric
pi_60270799
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Dat Gaudihuis vind ik ook geweldig en de Sagrada die nooit afkomt ook. Al zoveel jaren bouwen aan die kerk, het is eigenlijk ongelofelijk he?
HEt schijnt dattie binnenkort af is Maar ongelofelijk is het zeker! Ik heb weer m'n ogen uit staan kijken. Ik was 5 jaar geleden voor het laatst daar en vond het leuk om te zien hoeveel ze zijn opgeschoten is 5 jaar tijd

Gaudihuis is echt net een sprookje.. Krijg er steeds zo'n Efteling-gevoel bij
IG
  † In Memoriam † dinsdag 22 juli 2008 @ 15:45:35 #58
137949 Disana
pi_60270802
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:42 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Ik denk dat dat moment voor mij is aangebroken... Heb na DGK nog we lwat rondgeslet, maar ik beleef er geen plezier meer aan en haal geen voldoening meer uit al dat vreugdeloze neuken...

Ik zelf val meestal op wat oudere mannen. Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van mijn exen rond de 35 ligt (en mn laatste ex is al 4 jaar terug)

Ik ben zeker verliefd!!

Hij is over 15 min hier, dus ik ga ff mn tas pakken
Oh boy, ik hoop het echt voor je Eric. Veel plezier!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:45:45 #59
DGK-Eric
pi_60270810
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik zal het doorgeven
IG
pi_60270876
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef Frasier het volgende:

[..]

Niet alleen een mooie meid, ze is ook nog eens heel lief en spontaan.

Hai Eric, nog gefeliciteerd met je verjaardag.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:55:51 #61
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60271112
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Klein tipje van de sluier: het is NIET Gerard Joling Deze is vééél leuker Hij is ongeveer even oud als ik, knappe, sexy, lieve jongen met ontzettend veel humor en prachtige ogen Daarnaast is hij onzettend lief voor mij en omdat het nog zo pril is, ga ik er nog niet zoveel over zeggen

Marielle, Huub, Claire en Palma hebben hem al goedgekeurd
Goed zo!

Je hebt gelijk dat je hem nog even voor jezelf houdt, het is ook altijd leuk als de wederzijdse vrienden met elkaar kunnen opschieten, even oud werkt vaak toch het beste, veel leeftijdsverschil kan op den duur ervoor zorgen dat je langs elkaar heen gaat leven omdat je heel andere interesses hebt.
(Niet dat het nooit goed gaat, daar niet van.)

be nice or go away
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:03:30 #62
DGK-Eric
pi_60271319
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:55 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Goed zo!

Je hebt gelijk dat je hem nog even voor jezelf houdt, het is ook altijd leuk als de wederzijdse vrienden met elkaar kunnen opschieten, even oud werkt vaak toch het beste, veel leeftijdsverschil kan op den duur ervoor zorgen dat je langs elkaar heen gaat leven omdat je heel andere interesses hebt.
(Niet dat het nooit goed gaat, daar niet van.)

Wat het ook is, is dat hij best wel schrikt van alle aandacht die naar ons uitgaat op het moment. Hij is een bekende in de gayscene en ik ook, plus het feit dat ik met m'n harsens op de tv ben geweest maakt dat iedereen ontzettend nieuwsgierig, verrast, verwonderd en (te) geintereseerd is... We worde nzelfs achtervolgt en er zijn van die types die precies kunnen vertellen waar en wanneer we zijn geweest... Hij moet daar echt heel erg aan wennen, dus vandaar dat we voor de rustige aanpak kiezen...

Ik wil niet dat wij door anderen gaan worden geleefd en zit er al helemaal niet op te wachten dat anderen zich ermee gaan bemoeien... Er wordt al weer genoeg gelult over ons (stelletje kutnichten zijn het af en toe )

[ Bericht 3% gewijzigd door DGK-Eric op 22-07-2008 16:12:07 ]
IG
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:23:39 #63
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60271839
Hey, Eric weer terug van vakantie, fijn dat je het leuk hebt gehad. Veel plezier de rest van de dag, gelukkig is het hier nu ook weer mooi weer voorlopig....

Over drie dagen mag ik ook eindelijk op vakantie, heerlijk, al heb ik nu ook al vrij dus genieten doe ik al....
  † In Memoriam † dinsdag 22 juli 2008 @ 16:40:10 #64
137949 Disana
pi_60272259
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:03 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Wat het ook is, is dat hij best wel schrikt van alle aandacht die naar ons uitgaat op het moment. Hij is een bekende in de gayscene en ik ook, plus het feit dat ik met m'n harsens op de tv ben geweest maakt dat iedereen ontzettend nieuwsgierig, verrast, verwonderd en (te) geintereseerd is... We worde nzelfs achtervolgt en er zijn van die types die precies kunnen vertellen waar en wanneer we zijn geweest... Hij moet daar echt heel erg aan wennen, dus vandaar dat we voor de rustige aanpak kiezen...

Ik wil niet dat wij door anderen gaan worden geleefd en zit er al helemaal niet op te wachten dat anderen zich ermee gaan bemoeien... Er wordt al weer genoeg gelult over ons (stelletje kutnichten zijn het af en toe )
Je laat het verloop van je liefde toch niet afhangen van je omgeving? Ik kan me voorstellen dat je rustig aan doet met uitgaan en mensen uitnodigen, maar niet dat je je verder inhoudt.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:40:41 #65
145755 kahaarin
pi_60272275
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:03 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Lijkt me ook heel verwarrend, zijn jullie lekker aan het dansen oid en men gaat staan kijken, hij denkt wat kijken ze nou? Oh ja......
Heel pontificaal omdraaien en als een debiel gaan staan zwaaien naar zulke mensen, zou dat niet helpen? Het lijkt er ook soms wel op dat als je een beetje een bekend hoofd hebt je meteen publiek bezit bent, het slaat toch nergens op dat mensen achter je aan lopen en kijken wat je gaat doen? Ach ja, zegt meer over hen dan over jullie maar het is wel vervelend.
be nice or go away
pi_60272330
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Je laat het verloop van je liefde toch niet afhangen van je omgeving? Ik kan me voorstellen dat je rustig aan doet met uitgaan en mensen uitnodigen, maar niet dat je je verder inhoudt.
Wat ben jij een slappe ouwe hoer zeg
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  † In Memoriam † dinsdag 22 juli 2008 @ 16:48:03 #67
137949 Disana
pi_60272485
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:43 schreef Borga het volgende:

[..]

Wat ben jij een slappe ouwe hoer zeg
Als jij dat graag zo wilt zien, zal ik je niet tegenhouden, brompot
  dinsdag 22 juli 2008 @ 17:15:00 #68
168951 STAP01
body and brain
pi_60273300
Eric, het is toch niet Sjaak he? Alias Michael...
Why don't you just use that thing inside your head....
  dinsdag 22 juli 2008 @ 17:47:14 #69
2018 PC eend
relativist
pi_60274018
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:15 schreef STAP01 het volgende:
Eric, het is toch niet Sjaak he? Alias Michael...
Hij is zeker de sjaak
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 18:46:27 #70
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_60275095
Zo Eric. Ben je weer je hart aan het luchten op Fok!?

En hoe zit het hier met de commotie om Huub eigenlijk? Of valt dat wel weer mee?

Hallo?

(echo)

dinsdag 22 juli 2008 @ 18:51:21 #71
145755 kahaarin
pi_60275215
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 18:46 schreef dieenebart het volgende:

En hoe zit het hier met de commotie om Huub eigenlijk? Of valt dat wel weer mee?

Hallo?

(echo)

Hey Bart , bee-queen is ziek, de rest niet heel actief, zie maar eens, de laatste post voor jou was meer dan een uur geleden.

De grootste commotie was dat hij z'n sleutel was vergeten en dus buiten een verjaardagsliedje voor Eric moest zingen......
be nice or go away
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:15:34 #72
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60275823
Ha Bart, het is hier gewoon te saai, het is meer 'Geen commotie zonder Huub'....Wellicht dat er later vandaag wel wat meer mensen zijn. Ik heb verdikke vakantie, zit tot vier/vijf uur 's nachts wakker en tis overal stilletjes. Boeken lezen rules ook gelukkig...
pi_60276575
tvptje
  dinsdag 22 juli 2008 @ 23:04:33 #74
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60283009
Tijdens de kooi had Huub er heel wat familie bijgekregen. Stiefmoeders, adoptiemoeders, suikertantes en omes. Ikzelf had me me maar als zijn tante uit Marokko gebombardeerd. Wat leuk dat hij nu even op een heen en weertje komt hahahahaha.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 23:36:54 #75
2018 PC eend
relativist
pi_60284000
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 18:46 schreef dieenebart het volgende:

Hallo?

(echo)

Huub delegeert zijn stand-in's

Commotie om Bart
Ik vond het echt niet kunnen hoe jij toen sabine heb aangerand
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')