Rocka, wat sneu voor je jochie...
Pupilverwijdende druppels zijn zo vervelend, je gaat er helemaal scheel en scheef van kijken en alles van dichtbij is dan een grote waas. Gelukkig zal hij er morgen geen last meer van hebben en kan hij weer vrolijk gaan swingen
Jammer dat hij zo'n sterke afwijking heeft/gaat krijgen, maar wat goed dat hij jouw oogziekte niet heeft overgenomen
Enne, peuters met een brilletje zijn superstoer
Jet, hopelijk slaat de kuur snel aan en ben je gauw weer beter
En sorry Beaker, maar ik ben wel een beetje opgelucht dat het dus toch niet door de BMR komt
PM, graag gedaan hoor
Stiemie, wij eten eigenlijk standaard om ongeveer 18:45 uur, voor die tijd zijn we gewoon nog niet thuis van het werk + kind ophalen. Devin eet al vanaf het begin gezellig met ons mee op dat tijdstip en is het dus gewend. Eerst prakjes, maar dat werd al heel snel stukjes en nu eet hij alles wat wij eten. Op dagen dat M. en ik allebei werken krijgen we meestal eten mee van de oma's, dus kunnen we gelijk aan tafel zodra we thuiskomen. Als M. moet overwerken dan stop ik Devin vast wat tomaatjes of wortels ofzo toe om de honger te stillen zodat we nog steeds samen kunnen eten zodra hij thuiskomt. Tenzij het
te laat wordt natuurlijk. Samen eten vind ik gezellig en belangrijk en ik heb het idee dat Devin het ook fijn vindt. Lekker bij ons aan tafel eten in de Tripp Trapp, kijken en luisteren naar papa en mama die bijkletsen over hun dag... We hebben altijd een van zijn cd's aan, er wordt dus ook veel gezongen tijdens het eten

We gaan op vakantie
Een weekje naar een asociaal luxe 5 sterren ultra all inclusive resort in Turkije, ik heb er zo'n zin in!
.... met gevoel voor drama....