He bah Kersjes wat vervelend al die dunne drap, wel fijn dat devin er op de uitslag na weinig last van lijkt te hebben. En nu snel rompertjes wassen

En een beker met roosivice stop klaarzetten.
Jet wat erg dat je met dit weer zo ziek bent, hoop dat je snel opknapt. Beaker sterkte want hier zal je vast je handjes aan vol hebben.
K_P sterkte met Pien die ook niet helemaal lekker is, maar zo te lezen doet Floor haar best haar bezig te houden.
Hier weinig nieuws aan de zon, Isa slaapt veel met dit weer en zet langzaam de eerste stapjes aan de salontafel, geduld om te wachten op eten, verschonen van luier enz enz heeft ze niet.
Met drinken is ze ook enorm haastig en letterlijk met elke tuitbeker of gewone (oefen) beker loopt het drinken langs haar kin zo haar kleren in..... erg irritant.
Vandaag kroop ze bijna 3x van de commode af (ik sta er wel voor hoor dat dat niet gebeuren kan) zo vervelend begint ze het te vinden.
Verder zijn we druk aan het verbouwen (komt een 1/2 woonkamer bij) en Isa vind het prachtig dat papa de hele dag thuis is.
Tandje nummer 8 is in aantocht kwijlen, zeveren en overal op kauwen. Soepstengels zijn favoriet en vind ik in heel de woonkamer terug op de vreemdste plaatsen

Ik stond vandaag aan de ene kant van de kamer naar haar te kijken toen ze aan het spelen was, en ineens dacht ik ooooh wat word je al groot. Was ff ontroerd stom hé.