Hmm flensjes met au van de prikken, hoop dat ze er snel geen last meer van hebben.
Huilen is 1 ding maar als ze dat als duet doen oooh lijkt mij erg zwaar.
beterschap!
Simon kunstenaar in de dop! Prachtig!
IK80, hoe oud is Lotte? Ben namelijk benieuwd wanneer Isa in alle leuke kleren in maat 92 past, die zijn namelijk altijd leuker
En je meisje is al reuze slim! En ja dat mag je als moeder over je eigen kind zeggen
En kleren die niet handig uit en aan gaan, die liggen hier net als bij de flensjes onder in de kast en verdwijnen vaak na een paar maanden zo in de curverbox naar de zolder. Meeste daarvan is gekregen ik weet namelijk inmiddels welke merken/winkels dat soort shirts verkoopt.
Fons wauw op het potje en dat 3x, kan je Isa uit komen leggen hoe dat moet? De luiers zijn namelijk zo duur

Maar tja ben bang dat Isa er voorlopig nog niet aan wil.
Vandaag met Isa fruit zitten eten maar stukjes daar wil ze nog niet veel van weten, meloen gaat goed, peer spuugt ze uit, nectarine idem.
Uiteindelijk dus maar weer door de staafmixer en dan is het goed

Brood eet ze weer wel goed, gisteren zelfs 2 steeltjes friet langzaam gaat het naar mijn gevoel maar wat doe je er aan?
Vandaag pannenkoeken gebakken, lekker met banaan en dat wilde madam ook niet dus daar zat ik dan met mijn goede bedoelingen, een potje spercieboontjes met rundvlees en aardappeltjes van Olvarit in de magnetron te proppen..... *zucht*
Wat doe ik fout? ze wil geen eigen gemaakt eten. Iemand tips/ideeën?
Zo dat was de klaagzang, nu het leuke nieuws Isa loopt nu om de salontafel heen met de handjes vast dat dan weer wel maar er zit duidelijk vordering in, geen idee of ze er laat of vroeg mee is, denk normaal? maar ach dat maakt een moeder niet minder trots.
Ze heeft nu trouwens ook ontdekt dat ze met haar tanden mama in de benen kan bijten als die staat te koken, en papa in de buik (die gaat vaak op de grond met haar liggen spelen), erg lachwekkend alleen moet je dan nu al zeggen dat dat niet mag of heeft dat totaal geen zin?