abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2008 @ 22:56:17 #26
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_60282636
Nee het Jottum jurkje had ze al voor de "zomaar" gekregen dit was de jurk voor haar verjaardagsfeestje want die vond ik zo uberschattig die kon ik niet laten hangen

(haar nichtje even onherkenbaar gemaakt)
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 22 juli 2008 @ 23:27:53 #27
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60283738
Anna heeft 'm ook ja (de Jottum dan), hij is heel leuk (maar ook al heel strak om de borst... )

't is echt een droppie hoor!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 23:44:53 #28
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_60284209
Inderdaad het is een kei leuk jurkje van Jottum maar valt klein, ik heb de jurk daarom ook een maatje groter gekocht als normaal ik vond het namelijk al zo klein kijken in de winkel, heb er een donker blauw vestje van Jottum bij gekocht en dat is nog steeds te groot en is dezelfde maat.... weird dus die maatvoering.

Ik ben meer fan dan van Tommy Hilfiger, dat past altijd als een bus en zie je wat minder bij andere kinderen en is vaak net zo duur of goedkoper.
Ik moet ik bekennen dat Isa best veel merkkleding draagt het meeste is van mexx maar dat is qua prijs redelijk en qua kwaliteit geweldig! Het meeste van de echt duurdere merken koop ik in de uitverkoop het Jottum jurkje was voor een trouwerij.
Mama van Isa en Ties
pi_60284579
Isa ook al weer 1! Gefeliciteerd en welkom!

Damian is weer ziek. Vanavond werd hij wakker met 39 graden koorts. Hij heeft ook een vuurrood oogje sinds vanmiddag, dus hopelijk geen ontsteking.
pi_60284812
He zo vervelend ontstoken oogjes, weet nog dat isa dat had gelukkig was ze toen nog erg klein want geloof niet dat ze dat gewrijf in haar oogjes nu nog zou pikken. een snotneus wegvegen is nu al een uitdaging.
Mama van Isa en Ties
  Milf woensdag 23 juli 2008 @ 00:45:35 #31
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_60285249
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:14 schreef marlieske het volgende:
He zo vervelend ontstoken oogjes, weet nog dat isa dat had gelukkig was ze toen nog erg klein want geloof niet dat ze dat gewrijf in haar oogjes nu nog zou pikken. een snotneus wegvegen is nu al een uitdaging.
Dat van de snotneus? Maak er een spelletje van. Dana vind het geweldig. .

Zwemluiers zijn alleen gemaakt om de poep tegen te houden. Ze zijn ook iets anders van model dan "gewone" luiers, ze zuigen zich dus ook niet vol met water. De zwembroekjes en badpakjes passen nog gewoon.

Ik zag eens in het zwembad een mevrouw die haar kindje een gewone luier had omgedaan. De beentjes van het meiske konden niet meer bij elkaar omdat die luier zich helemaal vol gezogen had met water. Toen we samen in het aankleedhok voor onze dreumessen stonden kwam ik erachter dat ze niet wist dat er speciale zwemluiers bestonden.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 23 juli 2008 @ 07:13:10 #32
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60287030
Welkom hier Isa.

Beterschap Damian, heeft hij vannacht wel goed geslapen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † woensdag 23 juli 2008 @ 09:44:54 #33
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60288720
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:52 schreef Memmel het volgende:
Slaapmeisje, wij gaan ook in september 2 weken naar Tunesie (waar zitten jullie??)! Ben ook benieuwd naar de antwoorden op je vragen!
Hey Memmel dat is ook toevallig Wij zitten vanaf zaterdag 6 september in Sousse, hotel Karthago El Ksar. Zou toch wat zijn als we in hetzelfde hotel verblijven of bij elkaar in de buurt zitten. Ik heb er heel veel zin in al vind ik het wel erg spannend om voor de eerste keer met Milo op vakantie te zijn. Vooral de vlucht ernaartoe lijkt me best pittig omdat hij nog geen eigen zitplaats heeft.

Iedereen bedankt voor de zwemluiertips. Ik heb op vakantie wel eens kindjes gezien die alleen een zwemluier aanhadden, maar ik begrijp dat die dingen dan wat makkelijker van die kleine kontjes af kunnen glijden. Hmmm had ik nou maar dat krokodillebroekje gekocht voor Milo. Alle zwembroekjes zijn nu in de aanbieding bij de C&A en de meeste zijn maar 1 euro. Dat kun je dan toch niet laten schieten. Hopelijk hebben ze ze morgen nog.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † woensdag 23 juli 2008 @ 09:48:20 #34
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60288780
Isa welkom in dit topic! Heeft ze veel cadeautjes gehad Marlieske? Ik zie in ieder geval een hele gave Ernie pop op de foto

Wat gaat het toch ook snel allemaal. En iedereen maar zeggen bij de geboorte dat je er van moet genieten omdat de tijd voorbij vliegt. Ja ja, dacht ik, dat zal wel. Maar het is echt zo. Milo is nu bijna anderhalf en over twee weken gaat hij al naar de grotere groep van het kinderdagverblijf. Hij is er ook wel erg aan toe want in zijn huidige groepje zitten voornamelijk babies die een beetje liggen, draaien en kruipen. Milo is nu al een echte vent aan het worden en het is echt tijd voor meer uitdaging voor hem.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:06:34 #35
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60289155
Slaapmeisje, Brent heeft in alle maten zwembroekjes gehad maar heeft er nog nooit 1 gedragen. Bij hem glijden de zwemluiers niet af (dikke spekbeentjes?) dus misschien kun je je die euro nog wel besparen ook!

Effe ander vraagje. Spreek je Milo uit als Mielo of Mijlo?
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:12:22 #36
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60289281
Welkom Marlieske Het jurkje staat Isa echt heel schattig En wat heeft ze een mooie oogjes (zag ik net in het fototopic)

Lekker hoor Memmel en Slaapmeisje naar Tunesie! Hier twijfelen we nog teveel over een vliegvakantie omdat Linde op zich supermakkelijk is en echt overal slaapt, herrie of geen herrie, maar dus niet op schoot. En da's in een vliegtuig dus niet echt praktisch

Vanmorgen had ik een beetje moeite om Linde bij de opvang achter te laten. Ze was zo lief aan het spelen en ook echt aan het samenspelen met andere kindjes. Zo lief om te zien Heb er geloof ik wel een half uur gezeten voordat ik eindelijk weg kon

Oh en kleine Damian is ziek Beterschap
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:17:58 #37
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60289382
Oh, Stiemie heel herkenbaar! En dan zegt de juf: nou Anna, zullen we een cracker gaan eten. En dan weet ik dat ze eigenlijk zegt: mama van Anna, wegwezen nu.

Slaapmeisje, wij zitten in Hammamet en Tunis. Da's wel effies 3 uur rijden van Sousse. Ik zie ook erg op tegen de vliegreis. Ik denk dat ik Anna in de doek probeer te houden tijdens het vliegen, misschien slaapt ze wel lekker verder.

Stiemie, probeer dan te kijken of er een bestemming is met een vlucht overdag? Dan hoeft ze niet te slapen en zal ze haar (mooie blauwe) ogen uitkijken!

Damian beterschap
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:21:47 #38
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60289463
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 10:17 schreef Memmel het volgende:
Oh, Stiemie heel herkenbaar! En dan zegt de juf: nou Anna, zullen we een cracker gaan eten. En dan weet ik dat ze eigenlijk zegt: mama van Anna, wegwezen nu.

Slaapmeisje, wij zitten in Hammamet en Tunis. Da's wel effies 3 uur rijden van Sousse. Ik zie ook erg op tegen de vliegreis. Ik denk dat ik Anna in de doek probeer te houden tijdens het vliegen, misschien slaapt ze wel lekker verder.

Stiemie, probeer dan te kijken of er een bestemming is met een vlucht overdag? Dan hoeft ze niet te slapen en zal ze haar (mooie blauwe) ogen uitkijken!

Damian beterschap
Hoe herkenbaar

Ja een vlucht overdag is inderdaad ook nog wel een goed plan! Goed idee zeg Ben meteen in vakantiestemming
  † In Memoriam † woensdag 23 juli 2008 @ 10:39:06 #39
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60289821
Rocka je hebt helemaal gelijk. De zwemluiers zijn trouwens ook van zichzelf erg schattig. Je spreekt Milo trouwens uit als Mielo (zie ook: http://www.coucoucircus.org/da/generique.php?id=777 ) en niet Mijlo. Als hij straks op wereldtournee gaat met zijn band, dan kan hij altijd nog de engelse uitspraak aanhouden

Jammer Memmel, het had wel leuk geweest om even een bakkie samen te doen. Hammamet is trouwens erg leuk, maar wij vonden de transfer vanaf Monastir te lang voor Milo. Het wordt mijn 8e keer Tunesie, dus op zich is het wel bekend terrein en op 2,5 uur vliegen nog best te doen met een kleintje.

Stiemie, onze vlucht gaat trouwens op de heenreis in de middag en dan komen we om 18.00 uur aan. De terugvlucht is iets minder gunstig en dan komen we om 22.00 uur aan op Schiphol. Uiteindelijk toch nog redelijk te doen, want ik zie mezelf niet midden in de nacht vertrekken of aankomen. Op arke.nl kun je online boeken en ook meteen de vluchttijden uitzoeken. Bepaalde bestemmingen gaan overdag. Ook kun je bijvoorbeeld kijken naar Mallorca ofzo, is ook niet te ver vliegen.

Hoe gaat het vandaag met Damian? Is hij alweer een beetje opgeknapt?
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:10:11 #40
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60290548
Slaapmeisje, Tunesie is idd top. Ben daarom ook maar met een Tunesier getrouwd
Nee hoor, we hadden al verkering voordat ik ooit in Tunesie geweest was. Pff, da's alweer 16 jaar geleden (verkering dan, niet Tunesie).

Stiemie, ben blij dat ik je heb kunnen helpen! Kom je ook naar Tunesie? Doen we een FOK-meet ergens op het strand!
  † In Memoriam † woensdag 23 juli 2008 @ 11:38:20 #41
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60291259
Marlieske, ik lees net in het babietjestopic dat Isa geen flessen meer drinkt. Milo drinkt nog een ochtend- en een avondfles Zijn wij dan zo laat met flessen afschaffen vraag ik me dan af?
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:41:28 #42
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60291354
Memmel, Linde is nu juist helemaal into poffertjes na het zien van de enorm leuke poffertjesmeet-foto's en die hebben ze zeker niet in Tunesie?
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:41:45 #43
190853 RockabeIIa
pi_60291362
Slaapmeisje, nee hoor. Jullie moeten gewoon doen waar jullie je goed bij voelen. Wij hebben het wat dat betreft er nauwelijks af. Dit ivm avondritueeltje met papa
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:47:13 #44
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60291511
Linde krijgt 's morgens een papfles of een fles melk met een boterhammetje (ongeveer 8 uur)
's middags of 2 boterhammen en een sapje/gewone melk of 1 boterham en een fles melk (rond 12 uur)
als avondeten warm hapje (rond 4 uur) en ze rond 8 uur echt naar bed gaat nog een fles melk

Nu zit ik 's morgens nogal met die fles/boterham. Is het niet teveel? Wat geven jullie je kindjes 's morgens te eten?
pi_60291603
Even een vraag!
Mag karnemelk eigenlijk ook ipv halfvolle melk?

Damian is vanacht nog 2 keer gillend wakker geworden maar na een kwartiertje dan weer rustig gaan slapen, dus dat viel nog best mee. Hij is nu pas net een uurtje wakker. Zijn oogje lijkt nu wel wat beter, maar wel 40 graden koorts en hij is natuurlijk niet te genieten op het moment.

Slaapmeisje volgens mij is dat inderdaad vrij laat. Normaal wordt rond het eerste jaar aangeraden om de flessen te gaan afbouwen. Drinkt Milo geen melk uit een beker?
  † In Memoriam † woensdag 23 juli 2008 @ 11:58:59 #46
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60291829
Milo krijgt op dit moment:
07.30 uur fles warme melk
09.30 fruithapje + koekje o.i.d.
11.30 twee boterhammen met beleg en een beker koude melk
15.00 yoghurtje + koekje o.i.d. en sap
17.30 warme hap (nog steeds potjes Olvarit van 8 mnd, iets anders blieft meneer nog niet)
18.00 samen met ons aan tafel nog wat rijstwafeltjes of iets van ons bord (komkommer of doperwtjes ofzo)
19.30 fles warme melk

Als ik het zo opschrijf is het nog best veel eigenlijk
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:09:34 #47
190853 RockabeIIa
pi_60292122
Goh ik ben helemaal niet meer zo enorm van de klok geloof ik. 's Ochtends krijgt hij 1-2 boterhammen, fruit, volkoren koekje, soepstengel, en smiddags hetzelfde als ie mazzel heeft 's Avonds warm eten met de pot mee en een toetje of een flesje zelfgebrouwde milkshake.

Wat Brent trouwens enorm lekker vindt is koffie. Hij begint zowat te kwijlen als er een kopje met een slokje op tafel staat en drinkt het op met een hele dikke 'MMmmmmmmmmmmmmmmmmm'
pi_60292410
Slaapmeisje nee hoor maar met Isa heb ik niets af hoeven te bouwen die wilde de fles gewoon niet meer, melk of pap in de fles maakte niet uit, mevrouw zette dan een keel op dat hoorde de halve straat, ze leek wel een varkentje dat naar de slacht werd gebracht het ging door merg en been.

Isa krijgt trouwens ´s ochtends een bordje pap (ontbijtpap van nestle of 12 granenpap van bambix)
's middags 1 boterham met beleg met wat yoghurtdrink, ergens in de middag of ochtend net hoe het valt en wanneer ze trek heeft fruit met wat drinken, en 's avonds een warme hap met drinken.
Voor ze naar bed gaat krijgt ze weer een bordje pap om toch maar aan de melkproducten te komen.
Meer krijg ik er ook echt niet in, ze is een kleine eter net als ik. (en dan eet zij nog goed mijn moeder zat zeker een uur op 1 fles met mij rond dezelfde leeftijd)
Mama van Isa en Ties
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:34:38 #49
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60292689
Oh ik zie nu bij slaapmeisje dat ze het avondeten wat verlaat door om 3 uur een yoghurtje te geven. Da's een goed idee. Ga ik ook proberen Dan hoef ik niet speciaal weer allerlei dingen voor Linde in te vriezen zodat ze eerder kan eten
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:35:32 #50
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60292711
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:22 schreef marlieske het volgende:
(en dan eet zij nog goed mijn moeder zat zeker een uur op 1 fles met mij rond dezelfde leeftijd)
een uur Laatst heb ik eens gekeken hoe lang Linde over de papfles doet 's morgens en dat was een recordtijd van 4 minuten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')