Ik denk, nadat alle bezittingen zijn verkocht en schulden zijn overgenomen, plus dat ze zelf dan nog wel enige reserve hebben wat heel aardig op kan lopen. Dat de DNB niet blij is zal duidelijk zijjn, maar ze kan het wel voor schieten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, ik vroeg hoe veel de DNB zou moeten uitkeren als de Rabobank om zou vallen.
Verstandig ben je niet. Ongeacht dat je van alles uitkraamt over de bankgarantie, gebruik je immers niet eens je gezond verstand.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wel en alles op een bank. Alleen heb ik niet de illusie dat ik veel terugzie als die bank klapt. Maar dan is alles weg, dus das lekker makkelijk
En hoe kom je op dat bedrag?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
30 miljard of zo
En ga je dat nog onderbouwen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
30% van het spaartegoed van de Rabobank
Maar die zijn meestal nog ergens op gebaseerd. Oftewel, het is de zoveelste loze bewering van jou in dit topic. Je maakt jezelf aardig belachelijk zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, het is namelijk een schatting
Ok, en nu?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar die zijn meestal nog ergens op gebaseerd. Oftewel, het is de zoveelste loze bewering van jou in dit topic. Je maakt jezelf aardig belachelijk zo.
Nu moet er een slotje op, aangezien jij niet in staat bent om normaal een discussie te voeren en je het volgens mij erg amusant vind hoe wij allemaal happen.quote:
Ja lees ff je eigen topic terug.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee hoor, maar ik wacht eigenlijk op je onderbouwing waarom mijn schatting onzin is
Kun je dat onderbouwen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:22 schreef _Flash_ het volgende:
Ik schat dat DiegoArmandoMaradona een ontzettende kleuter is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |