Waarom moet je daar morgen heenquote:
Voor mn werkquote:
Of je alsjeblieft geld wilt betalen dusquote:
Ja, moest ik dat niet doen dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:28 schreef Jipje het volgende:
[..]
Of je alsjeblieft geld wilt betalen dus
Zakelijk of privé?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
daar heb ik volgende week even mee afgesproken
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:28 schreef Bravebart het volgende:
Echt NS automaten die niet werkenIk koop (en betaal!) een kaartje naar Delft maar er komt een dagretour Hengelo-Enschede uit
Ik zie dat net pas, 2 conducteurs erbij. Willen me niet geloven, zelfs niet na het laten zien van mn rekeningafschrift. Nu ben ik het zo zat dat ik maar kaartje op Amersfoort heb gekocht
Maar zij is een slet! ga je seks mee hebbenquote:
Ik doe een norton-antvirus condoom omquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar zij is een slet! ga je seks mee hebben
DAAR GAAT HET TOCH NIET OM!!!!quote:
Ga jij niet met date seks hebbenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar zij is een slet! ga je seks mee hebben
Ja maar echt bewijs heb ik niet, dat is het probleem juistquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjeSchrijf een brief naar de NS en bewaar het bewijsmateriaal.
Omdat die het minste gezeik geven.. ze hebben lieve groepejes meiden binnen dan een groep jongens die zich lam gaan zuipenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:36 schreef Yesse het volgende:
Oja. Snapt iemand het fenomeen: Als je een vrouw bent kom je overal binnen? Dit weekend moesten voor ons de mannen betalen, wij liepen door, bij 't Fust kwamen de mannen niet eens binnen.. Wij wel. En dit gebeurt wel vaker. En er lopen echt genoeg vrouwen + mannen binnen om de pot te spekken..
Sowieso note to self 2: nooit meer mensen buiten eigen woonplaats/omgeving van plaats van bestemming thuis brengen.. uur rondrijden is niet leuk om half 5 's nachts
misschien valt het te combinerenquote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |