Ja maar vrouwen..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou daar reken ik niet op hoor. Verliefd zijn na een festival. Ho er zijn grenzen hoor.
Jij bent geen vriendin vanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ken ook genoeg vrouwen die ook een boel scharrels hebben gehad, zonder daar enige drama van maken... Alleen op het moment dat ze hun oude scharrel opeens tegenkomen...
Dit leek me niet het type vrouw wat dat doet, alhoewel het zou helemaal niet verkeerd zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen..
[..]
Jij bent geen vriendin vanVrouwen kunnen vaak goed tegen de buitenwereld heel 'koel' zijn en toch hun dagboek vol kalken met zooi. En je wilt niet weten hoe vaak er in een wc tijdens uitgaan/bios/restaurant/etc. een vrouw staat te huilen, standaard reden: mannen.
Nee er is een handjevol vrouwen die dat niet doet hoor. Maar volgens mij zit in elke vrouw een klein stemmetje, een gevoel dat er toch voor zorgt dat ze zich hecht. En hechten is foutquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit leek me niet het type vrouw wat dat doet, alhoewel het zou helemaal niet verkeerd zijn
Die waren super simpelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:29 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas heeft eindelijk de dobbelstenen van de Ikea-folder in elkaar gekregen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga maar eens naar Den Helder en mijn verslag aftikken.
quote:
Ja, maar knutselen was nooit mijn beste vak...quote:
Wordt bloed donorquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:34 schreef Jipje het volgende:
[..]Dobbelstenen van ikea... Ik zie ze nu elke keer overal op de vloer geplakt als ik ga werken
En de foto van BB van D_A vind ik eerlijk gezegd toch leuker![]()
![]()
Zelfde vest trouwens![]()
Het was ook sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie heeft even niks te doen
zo maar broodje eten
* Cuegirllie vond foto van DA ook wat leuker
Het was vouwen en insteken. Niet heul moeilijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, maar knutselen was nooit mijn beste vak...
en kerels zouden toch wel redelijk goed moeten zijn in het onderdeel: instekenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het was vouwen en insteken. Niet heul moeilijk.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, maar knutselen was nooit mijn beste vak...
Dan zal ie vouwen vast heel moeilijk vindenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en kerels zouden toch wel redelijk goed moeten zijn in het onderdeel: insteken
Ik mag het voor hem hopenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:41 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dan zal ie vouwen vast heel moeilijk vinden
Ik dacht het zelfdequote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en kerels zouden toch wel redelijk goed moeten zijn in het onderdeel: insteken
*meldtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik dacht het zelfde![]()
Wie helpt meeschrijven aan mijn boek. Vrouwen voor dummies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |