Inleiding:
Ik moest gisteren het parkeerbeleid naleven in Tilburg centrum.
Zoals sommige weten was het gisteren 'roze maandag' op de Kermis, dus redenn er vele sukkels met zwarte Polo's rond. Eentje spande gisteren de kroon.
Hij parkeerde zijn wagen zomaar voor een huis voor een woontoren. Dat mag niet, daar zijn parkeergarages voor aangewezen, dus ik klopte in mijn functie als securitydude op zijn raampje. Of hij meteen zijn auto op de daarvoor aangewezen plaats wou gaan zetten (de parkeergarages dus, een wachtrij van 10 auto's doet niet terzake).
Daar was meneer het niet mee eens, hij mompelt iets van "ik sta hier nog 1 minuut en dan ben ik weg." Tja, daar ben ik in mijn functie als securitydude helemaal niet blij mee en dus gaf ik als reactie dat er consequenties hangen aan zijn gedrag en dat meneer dat nog wel zou merken. voplgens procedure ging ik meteen bellen. Met een soepele beweging belt ik mijn collega op in de controleruimte: "Sjaak, Bert hier. Richt de camera eens op die zwarte Polo in die en die straat, die staat met zijn neus de verkeerde kant op." Want inderdaad, ik had gelijk, hij stond met mijn neus de verkeerde kant op, kennelijk had hij niet gezien dat de richtingen allemaal aangepast waren door die fijne kermis.
Op dat moment komt een jochie naar buiten die instapt in de auto. Het leek wel op een kidnapping! Ik ging achter de auto staan om zijn kenteken te noteren omdat ik het niet vertrouwde. Dan draait die gast de auto om en rijdt in de correcte richting weg. Daar was ik niet blij mee, dus zwaaide ik ook niet terug.
Samenvatting: kan ik hem iets maken met videobeelden waarbij hij met mijn neus de verkeerde kant opstaat en ben ik de laatst lachende, of mag hij zich gepast trots voelen omdat ik niet heb gezwaaid?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.