abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60261249
Inleiding:
Ik moest gisteren mijn zoontje ophalen in Tilburg centrum bij de oppas.
Zoals sommige weten was het gisteren 'roze maandag' op de Kermis, dus liepen er vele toezichthouders rond.

Nadat ik uiteindelijk met mijn wagen voor het huis aangekomen was en de oppas had laten weten dat ik beneden stond (oppas woont in woontoren) klopte een securitydude op mijn raampje. Of ik meteen mijn auto op de daarvoor aangewezen plaats wou gaan zetten (de parkeergarages dus met een wachtrij van 10 auto's.

Daar was ik het niet mee eens, dus ik zeg hem "ik sta hier nog 1 minuut en dan ben ik weg." Daar was meneer helemaal niet blij mee en gaf als reactie dat ik de consequenties nog wel zou merken en dat hij nu meteen ging bellen. Dus heel stoer belt hij zijn vriendje op in de controleruimte: "Sjaak, Bert hier. Richt de camera eens op die zwarte Polo in die en die straat, die staat met zijn neus de verkeerde kant op." En inderdaad, hij had gelijk, ik stond met mijn neus de verkeerde kant op en had niet gezien dat de richtingen allemaal aangepast waren door die rotte kermis.

Op dat moment komt mijn zoontje dus naar buiten en ik plaats hem in de auto. Rambo is inmiddels 20m achter mijn auto gestaan en ik draai de auto om en rij in de correcte richting weg. Rambo was niet blij, want terugzwaaien deed hij niet meer.

Samenvatting: Kunnen ze mij iets maken met videobeelden waarbij ik met mijn neus de verkeerde kant opsta en is Rambo de laatst lachende, of mag ik me gepast trots voelen dat ik toch vriendelijk ben geweest om te zwaaien?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:27:17 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60261362
Daar hoor je niets meer van. één of andere pauper die nog te stom is om bij de politie aan de slag te kunnen en thuis niets te vertellen heeft doet een beetje stoer tegen je.

Dus
pi_60261396
De richtingen waren aangepast. Fok that. Fok die sjaak. Fok die gays.
pi_60261497
Security personeel . Als je je ergens niets van moet aantrekken, is het wel van dat hersenloos gespuis.
pi_60261569
Met het zien van zijn beteutert smoelwerk had ik ook al het idee dat ie me niets kon maken. Maar ik wou het ff zeker weten.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:09:42 #6
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_60262170
Gewoon lachen en vriendelijk zwaaien, ze kunnen je weinig maken tenzij ze de politie erbij halen en dat hebben ze niet gedaan. Die beelden zeggen niets, die kan iedereen maken met een camera.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_60262872
Het zijn geen agenten, dus ze kunnen je niets maken inderdaad.

Anders zou iedere Harry met een gsm-camera die een overtreding registreert je erbij kunnen naaien.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:45:50 #8
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_60262969
Particuliere beveiligingsbedrijven
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:50:06 #9
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_60263069
wie maakt de lemming ff
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_60263264
Had hem nou gewoon even de strips in de Donald Duck voorgelezen, dan wastie helemaal blij geweest..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_60264939
Hi.

Wat had die pipo aan als het een hesje was met tekst verkeersregelaar :

Maximaal 150 euro voor het niet opvolgen van een verkeershandhaver (staat ergens in de wegenverkeerswet) geld net als politie maar dan moet die de overtreding goed omschrijven op het formulier + eventuele getuigen zoals die vent in die controle kamer
pi_60265004
Grappige gozers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:06:57 #13
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_60265012
Inleiding:
Ik moest gisteren het parkeerbeleid naleven in Tilburg centrum.
Zoals sommige weten was het gisteren 'roze maandag' op de Kermis, dus redenn er vele sukkels met zwarte Polo's rond. Eentje spande gisteren de kroon.

Hij parkeerde zijn wagen zomaar voor een huis voor een woontoren. Dat mag niet, daar zijn parkeergarages voor aangewezen, dus ik klopte in mijn functie als securitydude op zijn raampje. Of hij meteen zijn auto op de daarvoor aangewezen plaats wou gaan zetten (de parkeergarages dus, een wachtrij van 10 auto's doet niet terzake).

Daar was meneer het niet mee eens, hij mompelt iets van "ik sta hier nog 1 minuut en dan ben ik weg." Tja, daar ben ik in mijn functie als securitydude helemaal niet blij mee en dus gaf ik als reactie dat er consequenties hangen aan zijn gedrag en dat meneer dat nog wel zou merken. voplgens procedure ging ik meteen bellen. Met een soepele beweging belt ik mijn collega op in de controleruimte: "Sjaak, Bert hier. Richt de camera eens op die zwarte Polo in die en die straat, die staat met zijn neus de verkeerde kant op." Want inderdaad, ik had gelijk, hij stond met mijn neus de verkeerde kant op, kennelijk had hij niet gezien dat de richtingen allemaal aangepast waren door die fijne kermis.

Op dat moment komt een jochie naar buiten die instapt in de auto. Het leek wel op een kidnapping! Ik ging achter de auto staan om zijn kenteken te noteren omdat ik het niet vertrouwde. Dan draait die gast de auto om en rijdt in de correcte richting weg. Daar was ik niet blij mee, dus zwaaide ik ook niet terug.

Samenvatting: kan ik hem iets maken met videobeelden waarbij hij met mijn neus de verkeerde kant opstaat en ben ik de laatst lachende, of mag hij zich gepast trots voelen omdat ik niet heb gezwaaid?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:24:46 #14
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60265441
goede lemming
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60265519
wie copy paste em?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_60266148
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:04 schreef ralph_lisse het volgende:
Hi.

Wat had die pipo aan als het een hesje was met tekst verkeersregelaar :

Maximaal 150 euro voor het niet opvolgen van een verkeershandhaver (staat ergens in de wegenverkeerswet) geld net als politie maar dan moet die de overtreding goed omschrijven op het formulier + eventuele getuigen zoals die vent in die controle kamer
Zwart pak met de beveiligings brôche
pi_60266245
@ sungaMsunitraM
pi_60268098
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Inleiding:
Ik moest gisteren het parkeerbeleid naleven in Tilburg centrum.
Zoals sommige weten was het gisteren 'roze maandag' op de Kermis, dus redenn er vele sukkels met zwarte Polo's rond. Eentje spande gisteren de kroon.

Hij parkeerde zijn wagen zomaar voor een huis voor een woontoren. Dat mag niet, daar zijn parkeergarages voor aangewezen, dus ik klopte in mijn functie als securitydude op zijn raampje. Of hij meteen zijn auto op de daarvoor aangewezen plaats wou gaan zetten (de parkeergarages dus, een wachtrij van 10 auto's doet niet terzake).

Daar was meneer het niet mee eens, hij mompelt iets van "ik sta hier nog 1 minuut en dan ben ik weg." Tja, daar ben ik in mijn functie als securitydude helemaal niet blij mee en dus gaf ik als reactie dat er consequenties hangen aan zijn gedrag en dat meneer dat nog wel zou merken. voplgens procedure ging ik meteen bellen. Met een soepele beweging belt ik mijn collega op in de controleruimte: "Sjaak, Bert hier. Richt de camera eens op die zwarte Polo in die en die straat, die staat met zijn neus de verkeerde kant op." Want inderdaad, ik had gelijk, hij stond met mijn neus de verkeerde kant op, kennelijk had hij niet gezien dat de richtingen allemaal aangepast waren door die fijne kermis.

Op dat moment komt een jochie naar buiten die instapt in de auto. Het leek wel op een kidnapping! Ik ging achter de auto staan om zijn kenteken te noteren omdat ik het niet vertrouwde. Dan draait die gast de auto om en rijdt in de correcte richting weg. Daar was ik niet blij mee, dus zwaaide ik ook niet terug.

Samenvatting: kan ik hem iets maken met videobeelden waarbij hij met mijn neus de verkeerde kant opstaat en ben ik de laatst lachende, of mag hij zich gepast trots voelen omdat ik niet heb gezwaaid?
Lees die vetgedrukte zin nu nog eens een keer.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_60268233
Joh daar hoor je niets meer van want zelfs de Politie zou zeggen: Daar doen we niks mee, en berg het maar lekker op in je archief.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:41:55 #20
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_60270701
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Lees die vetgedrukte zin nu nog eens een keer.
Mijn moeite voor een lemming, wat doe je
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_60270727
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Mijn moeite voor een lemming, wat doe je
Als je het doet moet je het wel goed doen.

* Levitation las eerst de lemming en snapte geen hout van het verhaal, daarna ben ik 't origineel gaan zoeken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')