Vandaag zat ik dus lekker in mijn treintje richting Diemen-Zuid (Lange Frans!!!1!!2!), toen we op Amsterdam-Zuid stil bleven staan. Wat bleek, er was iemand een relletje aan het schoppen in een van de treinstellen en we moesten wachten op de politie om die persoon te verwijderen. Dat duurde volgens de omroeper maar 5 minuutjes, en toen we na 20 minuten overstapten naar een andere trein, vertelde de conducteur me dat het nog wel een half uurtje ging duren, om vervolgens de microfoon te pakken en om te roepen dat mijn oude trein over 5 minuten echt wegging

Dus: Dat je een werkeloze klapjosti bent is jouw keuze, maar wacht even met zwartrijden en relschoppen tot de maatschappelijk verantwoorde mensen op hun werk zijn, immers, zij betalen jouw uitkering. Slaap gewoon lekker uit.
Klacht: Idioot in de trein gaat relschoppen en wachtende op de politie is iedereen een half uur te laat op zijn werk
Klacht 2: NS omroeper houdt mensen aan het lijntje die anders zelf hun reis kunnen wijzigen en nog een beetje op tijd komen
Klacht 3: Het mooie meisje tegenover me ging bij het eerste omroepbericht al naar de metro toe
[ Bericht 0% gewijzigd door Akwableet op 22-07-2008 09:36:13 (taajpo) ]
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"