Als je dit niet weet, dan geef je ook geen antwoord, toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:10 schreef tomtomaat het volgende:
Klotenvraag trouwens.... (uit de OP) Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
santiago de compostella?
Had ook niet anders verwacht met zo'n signaturequote:Op woensdag 23 juli 2008 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ga trouwens ook niet op bedevaart
Klopt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
utrecht zal wle te makkelijk zijn
Utrechtse Heuvelrug telt ook niet? Dus we moeten de namen van dat ding geven? Dat is een goeie..quote:
Het plaatsje ligt wel op de Utrechtse Heuvelrug. Je zit dus al in de buurt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Utrechtse Heuvelrug telt ook niet? Dus we moeten de namen van dat ding geven? Dat is een goeie..
naam en plaats is het zelfde..quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:01 schreef DuTank het volgende:
oooh. nou we zijn met school naar Woudenberg moeten gaan daarvoor. Woudenberg dan?
Ik was bang dat we de naam van die pyramide moesten geven...
Het is de pyramide van Austerlitz. Heb namelijk even gezocht hoe hij nou precies heette. Maar je bedoelde Woudenberg toch?quote:
nee hoor, ik bedoelde gewoon Austerlitz, het kleine dorpje tussen Zeist en Woudenberg. maar helaas geen punt omdat je het hebt opgezocht......quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is de pyramide van Austerlitz. Heb namelijk even gezocht hoe hij nou precies heette. Maar je bedoelde Woudenberg toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |