Je tweede gok is goedquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:16 schreef tomtomaat het volgende:
chloor, maar dat zal wel niet?
deze logica gaat helaas niet op voor het metaal dat ik zoek. Het slaat wit uit.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:35 schreef steekbal het volgende:
koper, slaat groen uit
Juist!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:38 schreef steekbal het volgende:
magnesium dan
heel goedquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:48 schreef tomtomaat het volgende:
Reinheitsgebot bedoel ik...
quote:
Burnett +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:08 schreef Burnett het volgende:
Er zijn er heel erg veel van verkocht...
ik moet ervandoor, antwoord in spoiler...Je wordt bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
En ik héb dat album grijsgedraaid gezien het feit dat het het eerste album was dat ik ooit had!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:08 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs al heb je dat album grijs gedraaid, je komt er nooit achter dat het de knakworst is die uit de borstzak van Michael steekt..
Rebbiequote:
dat is goed.quote:
zonder de H: Bernard Kohl, maar is goed.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Bernhard Kohl?
quote:
Helemaal snel!quote:
Helemaal goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |