waarom keek je dan niet eerder?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:11 schreef F04 het volgende:
Kwam ik circa 19.20 gisteren een leuke plaat tegen bij Sky Radio, is die playlist van dat tijdstip niet meer beschikbaar.
Klacht: Skyradio moet zijn playlists langer beschikbaar houden.
Gewoon wachten tot ze de band opnieuw opstartenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:11 schreef F04 het volgende:
Kwam ik circa 19.20 gisteren een leuke plaat tegen bij Sky Radio, is die playlist van dat tijdstip niet meer beschikbaar.
Ik wilde net zeggen. Volgens mij is Sky radio's hele kantoor 1 ruimte(het bezemhok van bijvoorbeeld een 538) met een man die om de drie uur de band een keer omdraait en elk jaar een nieuwe band maakt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot ze de band opnieuw opstarten
quote:
zo triest, maar wel de waarheid. Ze hebben maar iets van 10 nummers.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:09 schreef Gluckskafer het volgende:
Waarschijnlijk was het: Celine Dion, Katie Melua of James Blunt.
Volgende week weer luisteren om dezelfde tijd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:11 schreef F04 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |