Tuurlijk, maar dit doe ik ook maar somsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gaat toch ook vervelen na een tijdje?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
http://fok.zargon.nl/Principessa.Farfalla.jpg
hier stond een foto maar die is weg
quote:
Theorie of praktijk?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee net gezakt helaas..
quote:
Ik heb toegang tot die serverquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jij bent goed met computers
O dat is minderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot die serverer staan ook foto;s van je gezicht op.
POSTENquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot die serverer staan ook foto;s van je gezicht op.
Ah cool, maar iedereen kan een keer zakken. Als je wilt kun je een met me een jointje komen roken, maar ik denk niet dat je dichtbij zitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb m'n theorie drie keer gedaan en drie keer gehaald
praktijk dus (eerste keer)
De grap is natuurlijk dat ik dat niet ga doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O dat is minder
PM eens als je wil?
waar zit je?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ah cool, maar iedereen kan een keer zakken. Als je wilt kun je een met me een jointje komen roken, maar ik denk niet dat je dichtbij zit
Oke dan heb ik geen leuke foto's van mij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:57 schreef MASD het volgende:
[..]
De grap is natuurlijk dat ik dat niet ga doen.
Zal ik hem hier posten?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oke dan heb ik geen leuke foto's van mij.
Ossquote:
tvpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |