Voor Russische vrouwen, een vriend van me heeft er zo al met een paar afgesproken toen hij toch naar Moskou ging voor een wedstrijd van PSV en toen zij in Amsterdam waren, hij er ook naartoe.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja maar wrom eigenlijk? Al mijn oude contacten ben ik toch kwijt en voor zover ik weet gebruikt niemand die ik ken nog ICQ.
Wat moet ik met Russische vrouwen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Voor Russische vrouwen, een vriend van me heeft er zo al met een paar afgesproken toen hij toch naar Moskou ging voor een wedstrijd van PSV en toen zij in Amsterdam waren, hij er ook naartoe.
Goeie vraag, zie nu net pas dat je vrouw bentquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat moet ik met Russische vrouwen?
Had je weer teveel 0906 nummers gebeldquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:51 schreef Ladylike het volgende:
Toen ik de telefoonrekening van KPN kreeg
Het was standaard ruzie hier thuis na het binnenkomen van de telefoonrekeningquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:51 schreef Ladylike het volgende:
Toen ik de telefoonrekening van KPN kreeg
400 gulden in 1 maand aan internet!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het was standaard ruzie hier thuis na het binnenkomen van de telefoonrekening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |