dat was inderdaad ook iets wat ik liever nooit had gezien.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:20 schreef Biogarde het volgende:
Bij het zien van Two girls one cup.
Dit dus eigenlijk. Voordat ik op een paar Fora kwam was internet voor informatie. Nooit geweten dat je er ook helemaal stuk om kon gaan van het lachen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Eerst was internet lief en onschuldig...
Informatie opzoeken![]()
En toen leerde ik FOK! kennen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:
kankergeluid bij het inbellen
Geweldig ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:
niet gebeld kunnen worden als je online zat.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat geluid van een inbelmodem is het mooiste geluid ter wereld.
Nostalgie!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Halve kamer verbouwen om de telefoonkabels door te trekken, kankergeluid bij het inbellen, halve dag wachten om gare liedjes als Eiffel 65 te downloaden met napster, niet gebeld kunnen worden als je online zat.
Dat waren aardige OMGmomenten.
Je hebt een hoog nummer..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:46 schreef edcetera het volgende:
ICQ'en
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:48 schreef Loedertje het volgende:
O ja, mijn eerste ietwat buitensporige telefoonrekening
KPN was dolgelukkig.
1200 gulden
Ging per 2 maanden, dus ongeveer 600 gulden per maand op-ge-internet (want aan bellen kwam ik niet meer toe, had buzzers in die tijd, drie stuks geloof ik, eentje van KPN,eentje van MAX via de pepsi en een gele van de abn-amro volgens mij) Vrijwel niemand mailde toen dus als iemand mij wilde spreken dan kreeg ik doorgans een buzzer-berichtje omdat ik mijn telefoon had doorgeschakeld volgens mij, was dat opnieuw inbellen zat)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Had je een film proberen binnen te halen met 28 k ofzo?
Ik weet de mijne niet meer.quote:
Volgens mij kreeg je gewoon een "in gesprek"-toon te horen. Irritanter was als je op internet zat, je vader na 2 uur toch eens vriendelijk doch dringend kwam vragen of je ff van het internet kon gaan omdat ze niet konden bellen of mensen, die zich afvroegen, waarom we altijd in gesprek warenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En dan de klik als iemand je belde en je daardoor %^$%^$%^*$%^^&^&*^T^$$#$@#@ weer pnieuw moest inbellen.
bwhehehequote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:47 schreef julian6 het volgende:
GADVERDAMME IK MOEST KOTSEN
Wat deed je toen allemaal op internet dan? Fokken ofzo?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ging per 2 maanden, dus ongeveer 600 gulden per maand op-ge-internet (want aan bellen kwam ik niet meer toe, had buzzers in die tijd, drie stuks geloof ik, eentje van KPN,eentje van MAX via de pepsi en een gele van de abn-amro volgens mij) Vrijwel niemand mailde toen dus als iemand mij wilde spreken dan kreeg ik doorgans een buzzer-berichtje omdat ik mijn telefoon had doorgeschakeld volgens mij, was dat opnieuw inbellen zat)
Weet niet meer hoe dat zat, volgens mij had het te maken met het feit dat je tijdens een normaal telefoongesprek nog een extra bliep kreeg als er nog iemand belde en daardoor vloog ik dan weer van het internet af.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je gewoon een "in gesprek"-toon te horen. Irritanter was als je op internet zat, je vader na 2 uur toch eens vriendelijk doch dringend kwam vragen of je ff van het internet kon gaan omdat ze niet konden bellen of mensen, die zich afvroegen, waarom we altijd in gesprek waren![]()
Op FOK! kwam ik pas in 1999quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat deed je toen allemaal op internet dan? Fokken ofzo?
Aan ICQ heb ik ook nog wel mooie herinneringen. Dat was sowieso het eerste chatprogramma dat ik ooit gebruikte, helemaal briljant was die optie dat je mensen 'live' kon zien typen. Ongelofelijk was het dat iemand aan de andere kant van de wereld een tekst op jouw scherm tikte.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:46 schreef edcetera het volgende:
2de OMG moment was bij mij ook breedband en als gevolg daarvan structurele slaaptekorten door hele nachten te ICQ'en
HAHAquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:44 schreef julian6 het volgende:
Ik ga serieus funnelgirl kijken nu. Hoogste tijd voor een nieuw OMG moment
Napsterquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Halve kamer verbouwen om de telefoonkabels door te trekken, kankergeluid bij het inbellen, halve dag wachten om gare liedjes als Eiffel 65 te downloaden met napster, niet gebeld kunnen worden als je online zat.
KPNquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:48 schreef Loedertje het volgende:
O ja, mijn eerste ietwat buitensporige telefoonrekening
KPN was dolgelukkig.
1200 gulden
Af en toe bel ik nog eens naar een faxnummer en horen hoe hij krakend contact met je probeert te leggen om zo in een nostaligsche roes te komen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat geluid van een inbelmodem is het mooiste geluid ter wereld.
ICQ!: " Uuh ohh!"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:46 schreef edcetera het volgende:
2de OMG moment was bij mij ook breedband en als gevolg daarvan structurele slaaptekorten door hele nachten te ICQ'en
Dat viel me dus zwaar tegen, een half uur wachten en tergend langzaam de tieten op je scherm opgebouwd zien worden. In die tijd waren het meestal ook nog gif'jes, dus het was al kutkwaliteit en de resolutie werd langzaam aan steeds beter, maar die snelheid... Mennn, ik was 17 ofzo, dus had weinig nodig om klaar te komen en bij het verschijnen van de navel was het alweer overquote:
Dit vond ik ook wel het meest bijzondere denk ik!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:05 schreef alex4allofyou het volgende:
OMG, ik COMMUNICEER met mensen aan de andere kant van de wereld!@##!!!![]()
![]()
![]()
Kan je eigenlijk op naam zoeken op ICQ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik weet de mijne niet meer.![]()
Volgens mij had ik daar nog heel naïef alles eerlijk ingevuld.
jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk op naam zoeken op ICQ?
Da's best een goed idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig is ICQ aan het installeren om te zien of ze zichzelf kan vinden![]()
Dat kanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig is ICQ aan het installeren om te zien of ze zichzelf kan vinden![]()
Ja, functioneert nog steeds, mits je de inloggegevens etc, nog kent. Het is geen Mikkiesoftquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:11 schreef Omniej het volgende:
[..]
Da's best een goed idee eigenlijk.
Zou een ICQ nummer dat 9 à 10 jaar geleden voor het laatst actief is geweest het nog steeds doen?
Edit: Al moet ik me dan natuurlijk wel onder m'n echte naam geregistreerd hebben.![]()
* Omniej installeert ICQ weer.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, functioneert nog steeds, mits je de inloggegevens etc, nog kent. Het is geen Mikkiesoft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |