(1)Je kan er gewoon niet mee omgaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:14 schreef Re het volgende:
hieronder komen 5 voorspelbare reacties denk ik...
Nu misschien, ja, maar ik denk dat je daar over een tijdje wél spijt van gaat krijgen, hij is niet voor niets 17 jaar lang een hele goede vriend van je geweest.quote:Ik kan ook heel erg onaardig over hem praten zonder enige spijt.
Ja dat wist hij donders goed!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:16 schreef nietzman het volgende:
Ik zie je nergens zeggen tegen die vriend van je dat jij een oogje op d'r had? Wist 'ie het wel?
En oh, tipje om heteroseksueel over te komen, schrap het woord 'maat' uit je vocabulaire.
Daar heb je denk ik helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu misschien, ja, maar ik denk dat je daar over een tijdje wél spijt van gaat krijgen, hij is niet voor niets 17 jaar lang een hele goede vriend van je geweest.
Gevoelens kun je niet tegenhouden. Hij die van hem dus ook niet. Natuurlijk is het voor jou best pijnlijk om dat leuke meisje opeens te zien daten met je vriend, maar je zal het toch moeten accepteren. En haar niet tussen jullie in laten komen. Dat betekent m.i. dus ook dat je de situatie gewoonweg accepteert en haar ook geen speciale rol toedicht. Zie haar gewoon als een meisje waar je vriend het leuk mee heeft en niet als het meisje waar jij zo gek op was/bent.
Het is idd nog niet veel op dit moment, behalve wat digitaal contact denk ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:19 schreef WalterSobchak het volgende:
Je zegt zelf dat je niet verliefd bent, dus niet te moeilijk doen. Je kan niet na 'een aantal weken' een claim leggen op een meisje waar vervolgens iedereen vanaf moet blijven ('meisje van een maat' is dus geen sprake van). Moet hij dan tegen dat grietje zeggen dat het even 'on hold' gaat, zodat jij over je blauwtje heen kan komen? Zo werkt het wat mij betreft niet. Als zij die klik wel hebben, gun het ze dan, en laat ze uitzoeken of het iets zou kunnen worden. Als ik het goed begrijp is dit namelijk nog niet het geval.
Het zou overigens wel sociaal zijn, als ze niet voor jouw ogen gaan zitten kleffen de komende tijd.
Tuurlijk is het lastig voor jou om het te accepteren. Maar dat is - at the end - toch het beste wat je kan doen in my humble opinion. Al zal het moeilijk worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Daar heb je denk ik helemaal gelijk in.
Maar het is erg lastig om het op dit moment te accepteren. Dat zal dan met de tijd moeten komen. Misschien moet ik hem gewoon een tijdje met rust laten. Dan word ik er ook niet echt aan herrinnerd.
Zo voel ik het nu ook precies. Ik kan me (deels) wel wat voorstellen bij de andere reacties, maar dat is niet mijn manier.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben het niet eens met bovenstaande reacties eigenlijk. Zou zelf nooit iets beginnen met een meisje waarvan ik weet dat een vriend er een crush op heeft. Soort ongeschreven code.
Wat mij betreft not done dus...
Ik zal mijn best gaan doen, maar eerst ga ik hem een tijdje niet zien. Tot ik me gedachten wat meer op een rijtje heb. Nu zou ik niet zo aardig tegen hem zijn. Dat moet je ook niet hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Tuurlijk is het lastig voor jou om het te accepteren. Maar dat is - at the end - toch het beste wat je kan doen in my humble opinion. Al zal het moeilijk worden.
Dat siert je. Als je weet dat je hem zo de huid vol zou kunnen schelden en er dan voor kiezen om dat te voorkomen. Uiteindelijk sal alles reg kom. Genoeg leuke chickies op de wereldquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:36 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zal mijn best gaan doen, maar eerst ga ik hem een tijdje niet zien. Tot ik me gedachten wat meer op een rijtje heb. Nu zou ik niet zo aardig tegen hem zijn. Dat moet je ook niet hebben.
Dat was duidelijk ja, dat jij het zo voelde. Maar een meerderheid hier ziet het blijkbaar toch iets anders, en waarschijnlijk jouw vriend ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zo voel ik het nu ook precies. Ik kan me (deels) wel wat voorstellen bij de andere reacties, maar dat is niet mijn manier.
Als je iemand eigenlijk niet kent moet het toch niet zo moeilijk zijn om je gewoon in te houden.
Het is wel in mij opgekomen om het te doen hoor. Maar wat los ik ermee op? Dan gaat hij nog steeds met dat chickie ervandoor. En waarschijnlijk hebben we dan allebei een deuk opgelopen. Nee daar gaat het sowieso niet beter van worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat siert je. Als je weet dat je hem zo de huid vol zou kunnen schelden en er dan voor kiezen om dat te voorkomen. Uiteindelijk sal alles reg kom. Genoeg leuke chickies op de wereldmaar een handjevol goede vrienden.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is wel in mij opgekomen om het te doen hoor. Maar wat los ik ermee op? Dan gaat hij nog steeds met dat chickie ervandoor. En waarschijnlijk hebben we dan allebei een deuk opgelopen. Nee daar gaat het sowieso niet beter van worden.
Tsja, zoals ik al zei, gevoelens kun je niet zomaar tegenhouden. En je moet maar zo denken (hoe cru het ook klinkt): ook al was je vriend niet op haar gevallen, dan nog had jij haar niet voor je kunnen winnen. Het is dus een boek dat je moet sluiten.quote:En chickies zijn er inderdaad zat. Maar daarom vind ik het ook lastig, waarom net dat ene chickie waar ik mee aan de gang ben geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |