uhuhquote:Op maandag 21 juli 2008 23:51 schreef zomgmoz het volgende:
Deze reacties kon je wel voorspellen zeker?
Omdat je aids hebt, heheh hehehequote:Op maandag 21 juli 2008 23:49 schreef St4ck3r het volgende:
Waarom de neuq lopen er naaktslakken in de keuken?
Nu heb ik zelfs geen zin meer in bierquote:Op maandag 21 juli 2008 23:58 schreef mazaru het volgende:
Ik had een keer mijn tuinstoel vergeten in de schuur te zetten.
Daar kwam ik dus achter toen ik bijna naar bed wou gaan. Dus liep ik even snel, op mijn blote voeten door de tuin naar mijn stoel toe.
Kropen er allemaal van die gore naaktslakken door mijn tuin!! En ik ging er op 1 staan met mijn blote voet!
Dat ding splashte ik dus compleet! En de stukjes naaktslak kwamen zo tussen mijn tenen door gesijpeld
ah dude, moest je dat nou echt melden?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:58 schreef mazaru het volgende:
Daar kwam ik dus achter toen ik bijna naar bed wou gaan. Dus liep ik even snel, op mijn blote voeten door de tuin naar mijn stoel toe.
Kropen er allemaal van die gore naaktslakken door mijn tuin!! En ik ging er op 1 staan met mijn blote voet!
Dat ding splashte ik dus compleet! En de stukjes naaktslak kwamen zo tussen mijn tenen door gesijpeld
Bedankt voor het verpesten van mijn eetlust. Ik laat mijn broodje nu echt met rustquote:Op maandag 21 juli 2008 23:58 schreef mazaru het volgende:
Wel goed voor de weerstand, laterquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:58 schreef Morwen het volgende:
Er loopt hier een klein minimannetje die ze dus naar binnenhaalt, geen idee waar hij die genen vandaan heeft maar niet van mijMet huis, zonder huis, kruipend, vliegend, zwemmend.........alles word gevangen en in bakken, aquaria, hokken gehouden
Op een gegeven moment had ik 2 bakken met kikkervisjes/dril/gedoe, een antfarm, een aquarium met slakken naakt en anderszins, een bak met een nachtvlinder en een bak met pissebedden. *rillll
Wel alles buiten, maar die glibberige naaktslakken kropen blijkbaar door het luchtgat naar buiten en hier dus naar binnen.
En dat terwijl zo'n beetje dagelijks 1 miljoen critters op dat gras zitten te schijten,pissen, neuken en braken. Hmmmmm, doe mij dan maar zo'n schone papieretende slak with a nice chiantiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet nog liever gras dan slakken.
eet dan madeliefjes die smaken beter dan gras.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet nog liever gras dan slakken.
Ja, maar dat weet ik dan nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dat terwijl zo'n beetje dagelijks 1 miljoen critters op dat gras zitten te schijten,pissen, neuken en braken. Hmmmmm, doe mij dan maar zo'n schone papieretende slak with a nice chianti
Ervaringsdeskundige spreekt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:12 schreef bioloogje het volgende:
[..]
eet dan madeliefjes die smaken beter dan gras.
Bedankt, hequote:
Critters?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dat terwijl zo'n beetje dagelijks 1 miljoen critters op dat gras zitten te schijten,pissen, neuken en braken. Hmmmmm, doe mij dan maar zo'n schone papieretende slak with a nice chianti
Iets voor:quote:Op maandag 21 juli 2008 23:53 schreef right_turn het volgende:
Zijn ze niet eetbaar?
Edit: http://www.jeanne-doomen.net/archief/slak.html
Ja, da´s toch die gast van dit filmpje?quote:
En bedanktquote:Op dinsdag 22 juli 2008 04:18 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Ja, da´s toch die gast van dit filmpje?
I kots'd irl lol kthx.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 04:18 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Ja, da´s toch die gast van dit filmpje?
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:53 schreef right_turn het volgende:
Zijn ze niet eetbaar?
Skullfuckquote:Ik bestudeer hun paringsritueel. Ze zijn tweegeslachtelijk, wat betekent dat ze zowel penetreren als binnenlaten (hun geslachtsopeningen zitten direct achter hun kop).
Nee dat zijn andere slakken.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:53 schreef right_turn het volgende:
Zijn ze niet eetbaar?
Heeft die slak nou zo'n koeiengat aan de zeikant?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:25 schreef Tuvai.net het volgende:
TS woont in een puinhoop.
[ afbeelding ]
Da's de interne koeling.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:54 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Heeft die slak nou zo'n koeiengat aan de zeikant?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |