is = zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 23:28 schreef Anniie het volgende:
Nederland is een vrij land, en dit soort dingen zijn niet verboden.
Moraalridder in da house.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:28 schreef Anniie het volgende:
Waar staan al die tekens links voor? 'Y MZ *412* Y'quote:Op maandag 21 juli 2008 23:30 schreef ThE_ED het volgende:
Deze poster op je deur en je bent klaar;
[ afbeelding ]
Wat is je klacht nou? Jehovah's of Refo's?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:27 schreef Ascendancy het volgende:
Helaas, ditmaal geen stoere verhalen over hoe ik jehova's de deur uitzet
Ik schijn in de bible-belt te wonen. Wij hebben hier zelfs een refo-schoolwaar ik zelfs een x ben geweest. Om je dood te lachen.
Maar goed, wij hebben hier dus ook van die vervelende evangelisten. En nou is er 1 of andere graf familie(die 14 kinderen in 20 jaar heeft uitegepoept) en die hebben op hun boerderij dak nu heel groot
JEZUS REDT Hebben geverfd.
Iedere x als ik nu naar mijn werk fiets word ik geconfronteerd met hun vervelende ideeen en dan stoort mij![]()
Klacht: Refo's die te duidelijk refo zijn
En 24/7 Burzum draaienquote:Op maandag 21 juli 2008 23:30 schreef ThE_ED het volgende:
Deze poster op je deur en je bent klaar;
[ afbeelding ]
Het was een refo die full-time mensen probeert te bekerenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat is je klacht nou? Jehovah's of Refo's?![]()
Dat zijn namelijk twee totaal verschillende groepen.
De gemeente is nu aan het onderzoeken of ze hier een vergunning voor mogen krijgen. Het is namelijk een ingrijpende verandering op het omgevingsbeeldquote:Op maandag 21 juli 2008 23:28 schreef Anniie het volgende:
Dat ene is een rune, voor iets., ofzo.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar staan al die tekens links voor? 'Y MZ *412* Y'
MZ.412 is de naam van de band.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is pasquote:Op maandag 21 juli 2008 23:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De gemeente is nu aan het onderzoeken of ze hier een vergunning voor mogen krijgen. Het is namelijk een ingrijpende verandering op het omgevingsbeeld
Dat maakt hem nog geen Jehovah's Getuigen...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het was een refo die full-time mensen probeert te bekeren
YMCAquote:Op maandag 21 juli 2008 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ik zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:37 schreef Ascendancy het volgende:
[ afbeelding ]
En dit moet ik maar langs me laten gaan?
Je noemt precies op waar refo's in geloven toch.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat maakt hem nog geen Jehovah's Getuigen...![]()
Om dit topic nog wat educatieve waarde te geven.
Verschillen tussen Jehovah's en 'christenen':
- Christenen geloven in de drie-eenheid. Jehovah's niet.
- Christenen geloven dat Jezus God is, Jehovah's niet.
- De meeste Jehovah's geloven dat er maar 144.000 mensen de hemel in mogen. Christenen denken veel meer, maar noemen geen getallen.
- etc., etc.
Huh?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je noemt precies op waar refo's in geloven toch.
Het kerkje is bij Fantoft (Fantoft stavkirke) een eeuwenoude kerk in Noorwegen uit 1150. (ja nu niet meer nee).quote:Op maandag 21 juli 2008 23:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Om dit topic nog wat educatieve waarde te geven.
Maar beide kut.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat is je klacht nou? Jehovah's of Refo's?![]()
Dat zijn namelijk twee totaal verschillende groepen.
Nou, pak je Slayer cd's en pompen met die shit.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:37 schreef Ascendancy het volgende:
[ afbeelding ]
OMFGBBQ WTHIH (what the hell is happening) !!!@@!!@@2quote:Op maandag 21 juli 2008 23:37 schreef Ascendancy het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb 1 op 1 met enkele refo's gediscusieerd en die geloven niet in de vader de zoon en de heilige geest. Tevens kan je volgens hen niets doen om in de hemel te komenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Huh?
'Refo's' vallen onder het 'christelijk geloof' en dat kent aardig wat verschillen met wat Jehovah's Getuigen geloven.
Een brandstichting waarbij mensen zijn omgekomen? En dat zet zo'n pauperband trots op hun CD-cover?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het kerkje is bij Fantoft (Fantoft stavkirke) een eeuwenoude kerk in Noorwegen uit 1150. (ja nu niet meer nee).
Varg Virkerness zit nog steeds in de cel wegens brandstichting en moord en als hij dat niet al was dan is hij sinds zijn gevangenschap vrijwel zeker een beetje gek geworden. (Overigens is deze brand ws. niet door hem aangestoken én stond deze kerk niet meer op de oorspronkelijke plek en dus ook niet meer op oude heidense heilige grond..)
Dan onderschrijven ze niet 'de gereformeerde leer' en zijn het dus niet 'refo's'.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
ik heb 1 op 1 met enkele refo's gediscusieerd en die geloven niet in de vader de zoon en de heilige geest.
Hmmmmm moslims kunnen geen homo zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:48 schreef koningdavid het volgende:
Dan onderschrijven ze niet 'de gereformeerde leer' en zijn het dus niet 'refo's'.
Ok?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Hmmmmm moslims kunnen geen homo zijn.
Waarom ga je dat gesprek dan aan?quote:Vaak ga ik dan een gesprek met ze aan, zeg ik dat ik christen ben
Omdat ik benieuwd ben waarom mensen mij, afgaande op sommige shirts, imbeciel vinden of dood willen hebben simpelweg omdat ik 'christen' ben. Lijkt me op zich een terechte vraag?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:06 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waarom ga je dat gesprek dan aan?
quote:
Tuurlijk, ik zou me meer zorgen maken als het de Tokkies waren. Maak je niet zo druk TS.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:37 schreef Ascendancy het volgende:
[ afbeelding ]
die kerk is inmiddels wel weer herbouwd (wist ik ook nietquote:Op maandag 21 juli 2008 23:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het kerkje is bij Fantoft (Fantoft stavkirke) een eeuwenoude kerk in Noorwegen uit 1150. (ja nu niet meer nee).
Varg Virkerness zit nog steeds in de cel wegens brandstichting en moord en als hij dat niet al was dan is hij sinds zijn gevangenschap vrijwel zeker een beetje gek geworden. (Overigens is deze brand ws. niet door hem aangestoken én stond deze kerk niet meer op de oorspronkelijke plek en dus ook niet meer op oude heidense heilige grond..)
bronquote:The originally Fantoft stave church was built in Fortun of Sogn in 1150 and moved to Fantoft in 1883.
The church was burnt down to the ground 6.6.1992 but is now rebuilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |