blijkbaar nietquote:
JanusAnus is die greenpeacekneusquote:
denk het ook ja, hij keek echt zo bloedgeil, alsof hij me elk moment kon bespringen gewoon.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:46 schreef Anniie het volgende:
Hij zal dan wel vaker succes hebben gehad met deze aanpak.
Hij bestaat niet echt toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:48 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik zou bij god niet weten hoe zoeen dude dan kijkt?
Zo mischien:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:48 schreef Gluckskafer het volgende:
Zo mischien:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:48 schreef Gluckskafer het volgende:
Zo mischien:
[ afbeelding ]
Jaloers?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:44 schreef Heathen. het volgende:
Poepogen heb je broekpaling.
en je typt met je lul?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:48 schreef Knoflook het volgende:
Ik kijk kei geil nu.
Foto!!! Dat moet ik zienquote:
TS valt op Marokkanenquote:Op maandag 21 juli 2008 22:39 schreef MissJ het volgende:
Enne trouwens, ik val veel meer op bruine ogen![]()
Een oude scharrel van mij deed dat werk ook en hij had altijd heel veel succes met z'n uiterlijk. Daarom nemen ze die jongens/meisjes ook aan. Goed dat je er niet in bent getrapt!quote:Op maandag 21 juli 2008 22:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk het ook ja, hij keek echt zo bloedgeil, alsof hij me elk moment kon bespringen gewoon.
Trappen veel vrouwen blijkbaar toch in
quote:
Ja, en? Lekker toch, jeweetzzzquote:
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 21 juli 2008 22:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
staat hier een advo van jou tussen?
doe maar geldquote:
Dat laaste was een vraag. Geef er dan gewoon antwoord op, boslul.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:56 schreef Krullenkut het volgende:Blij meisje: "Jou zocht ik!"
Ik: "Huh?"
Blij meisje: "Weet je hoeveel mensen en kinderen er per jaar aan kanker overlijden"
Ik: "Lullig hoor, maar het is veel te mooi weer voor zulke zielige onderwerpen"
Blij meisje: "Zon is juist een van de vele oorzaken van bijvoorbeeld huidkanker!"
Ik: "Dan moet je jezelf maar goed insmeren"
Blij meisje: "Ik kan je niet overhalen donateur te worden of wel?"
Ik: "Goedzo"
Nee, van jou wel?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Guidoquote:
Wauw.. Iedere keer als ik langs dat hoofd scroll verbaas ik me weer.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:00 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ow reken maar.
Die baas kan je zo in de betere clubs tegenkomen, jwz.
kansloze oproepen daar zeg.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
quote:ben een 25jarige dame uit zoetermeer..werk voor een makkelaar
nee ben geen vrouwquote:
de hakkelaar?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:03 schreef pisnicht het volgende:
[..]
kansloze oproepen daar zeg.
ook leuk;
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:07 schreef Anniie het volgende:
Het is spannender op die site dan je denkt hoor:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2083922
zomg 't is toch niet te geleuven!quote:Op maandag 21 juli 2008 23:07 schreef Anniie het volgende:
Het is spannender op die site dan je denkt hoor:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2083922
De server is te druk momenteel. Probeer het later opnieuw.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:10 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
zomg 't is toch niet te geleuven!
Dat maakt het nog spannenderquote:Op maandag 21 juli 2008 23:15 schreef pisnicht het volgende:
[..]
De server is te druk momenteel. Probeer het later opnieuw.
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:15 schreef pisnicht het volgende:
ies koeltoerquote:Welk getrouwde of gescheiden dame heeft zin in een date met een leuk getrouwde Mocro?
Welk getrouwde of gescheiden dame heeft zin in een date met een getrouwde jongeman?
Ben je op zoek naar iets spannends en discreets reageer dan privee. of mail naar: spannendENlekker@hotmail.com
Singles mogen ook reageren, maar dan buiten rotterdam. wil geen gestalk.
De beste keuze!quote:Op maandag 21 juli 2008 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb bruine ogen.
Allemaal mocro's die er nog een date voor vanavond uit willen slepen!quote:Op maandag 21 juli 2008 23:15 schreef pisnicht het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |