abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60257515
Maar 3FM is ook niet meer wat het geweest is. Luisterde het vroeger elke ochtend met wakker worden, toen hadden ze ineens elk hálfuur reclame en was er dus veel minder tijd voor muziek, omdat Giel standaard tien minuten voor en na de reclame lult, dus ging ik maar Q-music luisteren

De tijd dat 3FM nog koel was
3FM nu
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_60257881
ERIK JAN TERUG
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:21:11 #53
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_60258646
Erg jammer
De ochtendspits duurt langer, dus de ochtendshow van Giel maar ook? Alsof de mensen op de weg het erg vinden om Gerard te horen vanaf 09.00 uur in plaats van Giel. Sterker nog, ik denk dat meneer Ekdom meer gewaardeerd wordt dan Giel.

Gerard
puurheid zonder vergankelijkheid
  Spellchecker dinsdag 22 juli 2008 @ 01:47:33 #54
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_60258869
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:54 schreef BdR het volgende:

[..]

Sidekicks passen denk ik niet samen in één studio met Giel's ego..
Ik denk het tegenovergestelde; tijdens de Freaknacht doen Beelen en Ekdom ruim rondom de programmawissel samen elkaars programma een beetje.

Ekdom komt er al ver voor het begin van zijn gedeelte bij zitten en Giel blijft er daarna nog een hele poos hangen
Tevens -purist.
pi_60260507
Ik heb sinds een tijdje Beelen ook al niet meer opstaan, nadat ik Ekdom eerder al in de prullenbak had gesmeten. Echt minutenlang gelul zonder ook maar 1 nummer te spelen. En wat ze draaien is ook al zo..... pinkpop.
In de auto luister ik vooral 100% NL. Op het werk Q-Music. (belgie)
U MAD?
pi_60261250
TS luistert naar Hilversum drie
Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...
pi_60261582
Jammer van Ekdom, maar gelukkig hebben we die nog op de vrijdag avond samen met Veenstra!

Over Veenstra gesprokken, die doet volgende week de hele ochtend Giels show. Jammer dat ik dan op Ameland zit en niet voor 10 uur wakker ben.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:06:57 #58
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_60262106
Giel Beelen in de ochtendshow In de freaknacht vind ik hem dan wel weer best goed... Die ochtendshow is echt elke dag EXACT hetzelfde, zelfs, als hij al eens een plaatje draait, is dat dezelfde plaat op hetzelfde tijdstip gedurende een week. Begin de dag met een dansje komt me ook echt de strot uit (een hele tijd ging mijn wekkerradio om half 8) In de auto naar het werk tegenwoordig alleen nog maar StuBru met de grote Peter van de Verre ochtendshow
Don't let my username fool you...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')