Mensen die niets weten van bier snappen niet dat Bier niet gelijk staat aan Pils.quote:HIER heet dat pils. Boven de rivieren noemen ze dat bier.
Bier uit blikquote:Op maandag 21 juli 2008 21:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik hoop dat die chinees in je eten heeft zitten schijten.
Lekker belangrijk die historie.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:14 schreef Xith het volgende:
[..]
Mensen die niets weten van bier snappen niet dat Bier niet gelijk staat aan Pils.
Pils werdt ontdekt in Tjechie, in het pittoreske stadje 'Pilsen', in 1839.
Bier werd al gedronken door de Egyptenaren en de Babylonians. in 4000 BC.
Pils is een biersoort.
Bier is geen Pilssoort.
Ken je bier.
TS komt van beneden de rivieren. Daar zijn ze nou eenmaal niet zo slim.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:14 schreef Xith het volgende:
[..]
Mensen die niets weten van bier snappen niet dat Bier niet gelijk staat aan Pils.
Pils is een biersoort.
Bier is geen Pilssoort.
Ken je bier.
Het bier bij me thuis was plopperdeplop op.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:19 schreef Vidacz het volgende:
Jij koopt bier bij een Chinees?
supermarkt ?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het bier bij me thuis was plopperdeplop op.
Waar zat je aan te denken? Baksteen door de ruit?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:03 schreef de_boswachter het volgende:
Daar gaat mijn dure Tommy polo al na 1 dag in de wasDaar zal die lomperik voor boeten.
Nee ik ben meer van de originele grappen (drol in een krant en in de fiksteken en dan aanbellen ! WHEHHEHEHE). En een baksteen door de ruit van ik niet echt grappig.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:29 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Waar zat je aan te denken? Baksteen door de ruit?
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:14 schreef Xith het volgende:
[..]
Pils is een biersoort.
Bier is geen Pilssoort.
Ken je bier.
Jij hebt toch een ongelimiteerde fantasie hè?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:03 schreef de_boswachter het volgende:
[.Blaat.]
Woon je in een pauper dorp waar de ah niet tot 21:00 uur open wasquote:Op maandag 21 juli 2008 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het bier bij me thuis was plopperdeplop op.
Gambrinusquote:Op maandag 21 juli 2008 21:32 schreef Han_som_reiste het volgende:
[..]
Juist, en we gaan volgende week weer naar Pilzen (zo heet het geloof ik daar) om daar eens een paar van die halve liters te testen
Je bent er gewoon op uit hequote:Op maandag 21 juli 2008 21:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt toch een ongelimiteerde fantasie hè?
Nee. Maar als ik toch bij de chinees ben kan ik me net zo goed ff 2 blikken meepakken.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Woon je in een pauper dorp waar de ah niet tot 21:00 uur open was
Das Tsjechie toch ?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:32 schreef Han_som_reiste het volgende:
[..]
Juist, en we gaan volgende week weer naar Pilzen (zo heet het geloof ik daar) om daar eens een paar van die halve liters te testen
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Das Tsjechie toch ?
Ik weet dat die ook een Eredivisie Voetbalploeg hebben. Goed he ?
Bij deze TS vind ik niks vreemd meer.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:37 schreef TC03 het volgende:
Niemand die het vreemd vindt dat TS kennelijk om een vast tijdstip zijn maaltijd klaar heeft staan?!
AH is op maandag tot 8 uur openquote:Op maandag 21 juli 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Woon je in een pauper dorp waar de ah niet tot 21:00 uur open was
wil jij zo vriendelijk zijn om daar bij het station eventjes op de rails te gaan staan totdat je 2 knuffelbare lichtgevende ogen op je af ziet komen die je dan natuurlijk een lekkere knuiffel geeft ?quote:
JUUP doodsbedreiging BANquote:Op maandag 21 juli 2008 22:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wil jij zo vriendelijk zijn om daar bij het station eventjes op de rails te gaan staan totdat je 2 knuffelbare lichtgevende ogen op je af ziet komen die je dan natuurlijk een lekkere knuiffel geeft ?
Zeer herkenbaar en ik zag het gelijk helemaal voor mequote:Op maandag 21 juli 2008 21:03 schreef de_boswachter het volgende:
Plus ik heb een teringhekel aan die muziek wat ze daar afspelen. Wanneer je me een kwartier daar in de wachtkamer zet krijg ik de neiging om de complete leesmap aan de te lelijke vissen in het aquarium te voeren.
Dreigen met een ban is ook reden voor een ban!!quote:Op maandag 21 juli 2008 22:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vragen om een Ban is ook reden voor een Ban
Het is knuffel en niet knuiffel, of wil je daar ook weer een discussiepunt van gaan maken?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wil jij zo vriendelijk zijn om daar bij het station eventjes op de rails te gaan staan totdat je 2 knuffelbare lichtgevende ogen op je af ziet komen die je dan natuurlijk een lekkere knuiffel geeft ?
gelukkig heb jij er verstand vanquote:Op maandag 21 juli 2008 22:38 schreef Heathen. het volgende:
Maar het is dus bier. Bier en pils zijn twee verschillende dingen. Pils zit dichter bij water en is dorstlessender en bier is zwaarder.
ondergistend, bovengistend, linksdraaiend, rechtsdraaiend,me zorg zolang het maar lekker isquote:Op maandag 21 juli 2008 23:06 schreef Aoristus het volgende:
het is pils, want het is ondergistend. Bier is bovengistend, debier
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:38 schreef Heathen. het volgende:
Maar het is dus bier. Bier en pils zijn twee verschillende dingen. Pils zit dichter bij water en is dorstlessender en bier is zwaarder.
Vergeet niet de TV zonder geluid en het schaaltje kroepoek als basisentertainment terwijl dequote:Op maandag 21 juli 2008 22:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar en ik zag het gelijk helemaal voor me![]()
Volgens mij heeft elke afhaalchinees vissen + leesmap in de wachtruimte![]()
Je noemt friet melkzakkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:14 schreef slakkie het volgende:
Noem het gewoon melkzakken en gerstenat. Einde discussie.
Kijk eerst eens op het etiket van een flesje, begin daarna maar weer eens wat te roepen...quote:Op maandag 21 juli 2008 22:38 schreef Heathen. het volgende:
nohhh dikke sjansbal gij hè.. nondetjuuuh... Hoe flik je dat toch steeds met die wijve?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kijk eerst eens op het etiket van een flesje, begin daarna maar weer eens wat te roepen...![]()
Had ik ook een keer op het bevrijdingsfestival in Roermond:
Ik: "Doe mij 2 Pils!"
Hollands wijf: "We hebben alleen bier meneer"
Ik: "Uhhh, jaDoe dat dan maar"
Hollands wijf geeft me vervolgens toch echt 2 Brand pilsjes...
Wat is er nu weer matig ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:58 schreef Juup© het volgende:
Matig.
De Pils/Bier discussie natuurlijk.quote:
Inderdaad nutteloos. Want het is natuurlijk gewoon pils en friet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:13 schreef Juup© het volgende:
Bier-Pils, Friet-Patat, allemaal nutteloze discussies.
Wat is daar nou weer vreemd aan?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:37 schreef TC03 het volgende:
Niemand die het vreemd vindt dat TS kennelijk om een vast tijdstip zijn maaltijd klaar heeft staan?!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad nutteloos. Want het is natuurlijk gewoon pils en friet.
Is het wennen met je knoppies, Juup?quote:
Pcies.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad nutteloos. Want het is natuurlijk gewoon pils en friet.
Houd jij discussies over drollen dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker belangrijk die historie.
Analyseer jij een drol ook voordat je hem doortrekt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |